Babysyk!

Tweak

Forumet er livet
Bare så dere vet det så er jeg nå så babysyk at jeg gir blaffen i hva det vil si for jobben om jeg blir gravid NUH og har bestilt meg legetime for å ta ut spiralen!

Sånn!

[:D]

Gratulerer og lykke til!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Buffeluremamma

[:D]

[:)]

Lykke til!
Her er vi også sånn smått i prøvemodus, selv om jeg nettopp begynte i jobben[:)]
Men foreløpig tar vi det som det kommer, teller ikke dager eller noe sånt (prøver iallefall å ikke gjøre det).
Kanskje vi havner i samme terminforum igjen[:D]

[:)]

ORIGINAL: Rød Sol

Koselig...[:)]
Er det bare vi som er litt rare som begynner kanskje prøving fra Mai av.. for å få barn født tidlig på året hehe...
Er vel derfor alle ungene våre blir født i Januar/Februar.

Her var planen å begynne i april. Mn siden det tok 2 år før vi ble gravide med Theodor, har vi funnet ut at det for oss ikke går ann å prøve ut fra når vi får termin. Vi får bare prøve, å håpe det ikke tar like lang tid som sist.

masse lykke til! krysser fingrene for at det klaffer for dere snart[:D][:D]

Hehe, så bra!!! Er du klar, så er du klar[;)] Hadde brydd meg midt bak om hva jobben mener om det[:D]
Lykke til[:)]

ORIGINAL: Becky87

Lykke til!
Her er vi også sånn smått i prøvemodus, selv om jeg nettopp begynte i jobben[:)]
Men foreløpig tar vi det som det kommer, teller ikke dager eller noe sånt (prøver iallefall å ikke gjøre det).

Jeg har begynt å bruke fertility friend for å telle syklusdager og sånn, og følger med på eggløsningsslim, men det er kun for å ha oversikt med kroppen. Har pcos så kroppen oppfører seg merkelig til tider. Syklusen min denne gang var 55 dager og det kan nesten kalles en KORT syklus!

Så jeg og mannen kom fram til at prøving kan potensielt ta tid så vi skal bare la det stå til og så skjer det så skjer det og da blir vi glade. Går det for lang tid så har jeg en pakke pergo liggende fra forrige prøverunde (går ut i 2013) og så får jeg da heller gå til legen og be om mer hvis det trengs.

Så får vi se da, hva som skjer! [;)]

ORIGINAL: Tweak

Lykke til!

Jeg har begynt å bruke fertility friend for å telle syklusdager og sånn, og følger med på eggløsningsslim, men det er kun for å ha oversikt med kroppen. Har pcos så kroppen oppfører seg merkelig til tider. Syklusen min denne gang var 55 dager og det kan nesten kalles en KORT syklus!

Så jeg og mannen kom fram til at prøving kan potensielt ta tid så vi skal bare la det stå til og så skjer det så skjer det og da blir vi glade. Går det for lang tid så har jeg en pakke pergo liggende fra forrige prøverunde (går ut i 2013) og så får jeg da heller gå til legen og be om mer hvis det trengs.

Jeg har holdt styr på syklusene (lengden) siden jeg fikk tr tilbake etter fødsel. Her varierer det fra 28 - 34 dager, noe som er kort for meg. Jeg hadde sykluser på 40 - 44 dager før. Vi måtte ha 11 runder med pergo før Theodor ble til, så vi tror ikke det kommer til å gå fort denne gnagen heller, men tar det rolig i begynnelsen. Kommer nok til å gå til legen litt fortere for å få pergo enn 1 år med aktiv prøving, siden vi måtte ha det sist gang. Hadde ikke spira satt seg når hun gjorde, hadde det blitt prøverør på oss, siden gyn bare ville gi oss en til sjangse med pergo.

Er det bare vi som er litt rare som begynner kanskje prøving fra Mai av.. for å få barn født tidlig på året hehe...

hehe!sånn har vi og tenkt.. [8D]
Men uansett,lykke til med prøving,håper det klaffer fort

ORIGINAL: S Reve

hehe!sånn har vi og tenkt.. [8D]
Men uansett,lykke til med prøving,håper det klaffer fort

Sånn tenkte vi også sist, og syntes vi var trygt over i 2010 med termin 20. jan, men denne frøkna ville jo ikke vente på seg så hjalp lite å planlegge [:D]. Oj. nå slo det meg at hun "sånn egentlig" skulle vært et år idag[8D].

Masse lykke til Tweak[:)]

ORIGINAL: Tweak

Lykke til!

Lær deg å kjenne din egen livmortapp så vet du når du har eggløsning uavhengig av hvor lang syklusen blir[;)]
el slim er ikke alltid til å bli klok på (men det vet du vel, hehe)
Håper dere lykkes raskt[:D]

Så gøyt[:D]
Masse lykke til[:D]

Lykke til [:D]
Her blir vi å vente en god stund før vi satser på en til.

Back
Topp