BABYSYK!

• Trådstarter Trådstarter pusia666
  • Opprettet Opprettet
P

pusia666

Guest
Huff, driver og snoker rundt på andre forum å blir jo så babysyk jo[8|] Husker følelsen da jeg endelig hadde en positiv graviditetstest og spenningen med og gå gravid og vente slik, planlegge og gjøre innkjøp til den lille og ikke minst den flotte voksende magen, som nå forøverig henger helt ned til kina[:-] Jeg savner og gå gravid, tross alle plagene og litt trist er det at dette var mitt siste svangerskap[:(] Men jeg har jo to flotte unger da[:D]

Er veldig vanskelig å ikke være babysyk om dagen da nesten alle rundt meg er gravid og snart skal "poppe" ut disse ungene[8D]

Skjønner deg godt jeg, snuppa[:)] Babysyk selv, var jo bare min første og drømmer om hvertfall 2 til[8D]
Kanskje det blir en attpåklatt på dere om noen år[:D]

Hehe ja hvem vet kanskje.. Vet aldri hva fremtiden bringer[8D] Men vi begge har alltid sakt 2 unger og ikke flere[8D] Men hvis livmoren roper på fler så får vi se[:D][8D] Hihi

Hvis den roper allerede tenker jeg vi hører hylet helt hit om en 5-6 år[8D] hehe..
så nydelige barn som du og S lager så er det jo skammelig om vi ikke skal få se flere av de[:D]

Babytiden går altfor fort..

ORIGINAL: Missy_

Hvis den roper allerede tenker jeg vi hører hylet helt hit om en 5-6 år[8D] hehe..
så nydelige barn som du og S lager så er det jo skammelig om vi ikke skal få se flere av de[:D]

Nååååmen du søte søte snuppa mi Hihi

Back
Topp