babysvømming

Pinkbella

Glad i forumet
bader dere med barna? Babysvømming eller at dere går selv med barna i baseng.

Vi bader jevnlig ettersom det er åpent mandag, onsdag og fredag fra 14-15 for de små barna i en svømmehall like ved der vi bor. Han var skeptik første gangen men nå elsker han det. Så vi skal å svømme i dag[:)]

Hvor lenge kan de bade om gangen når de er så små?

ORIGINAL: Halkatla

ORIGINAL: kajja

Hvor lenge kan de bade om gangen når de er så små?

Min er dødssliten etter 20 min. [8|]

Ja, tenkte meg det ville bli rundt et kvarter så ble det stopp [:D]

Har ikke gått på babysvømmekurs, men har hatt han med en del ganger i bassenget de siste par mnd (etter at vi hadde BV treff i bassenget faktisk [:)] ) Han elsker det mer og mer for hver gang [:)]

Eg og 2 til i barselgruppa går på mandager, ingen instruktør, men tilbud til dei med små barn[:D] har vel vore 3 ganger til no

Me går på babysvømming..har gått siden januar[:)] Har 2 gonger igjen..d e knall kjekt.

Har gått et kurs på babysvømming, og fortsetter med det videre!
Var i badeland i går med han, og han bare digget det! [:D]

går på babysvømming , etter påske begynner vi på nytt kurs igjen[:D][:)] 

Begynte på svømming da han var 8 uker, går enda, han stortrives i vannet[:D]

Vi går på babysvømming. Skal faktisk i dag:o) Isabell elsker det!

Vi går på babyvømming![:)] Hun liker det godt, men i begynnelsen var hun skeptisk til instruktøren! Måtte gå tidlig i gardroben pga det, men nå synes snuppa det er helt topp!!![:)] Heldigvis!!

vi er med på svømmekurs[;)] hver uke er vi 30min. Trygve storkoser seg, i dag var d første gang han dukka under også[;)] 

Har tatt han med en gang i bassenget. Har tenkt å ta han med sånn ca en gang i uken fremover. Han likte det knall godt fra første sek.

Har prøvd 1 gang uten instruktør.. Gikk kjempe fint. Men tror ikke jeg melder meg på babysvømming

Vi er hver uke, -vært det siden januar. Han elsker å bade, og koser seg MAX! [:D] 
Kommer til å fortsette frem til sommeren.

Kunne ha kryssa av to alternativ. Har både gått på babysvømming og nå når kurset er ferdig har jeg også med jenta mi i bassengen innimellom[:)]

Hun elsker å bade, så tenker å fortsette med det[:)]

Harald har tørr hud, i "faresonen" for å få eksem, så vi har valgt å holde ham unna klorvann enn så lenge.

Back
Topp