Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sol77
Miluna: ser på galleriet at alle barna bruker strömper: -hvorfor det?
Og hva bruker duy å ha på Anine i bassenget?
Jeg har kjöpt badebleier, men de er igrunn for store til Emma så er redd de faller av i vannet..[:D]
ORIGINAL: Miluna
ORIGINAL: sol77
Miluna: ser på galleriet at alle barna bruker strömper: -hvorfor det?
Og hva bruker duy å ha på Anine i bassenget?
Jeg har kjöpt badebleier, men de er igrunn for store til Emma så er redd de faller av i vannet..[:D]
De anbefaler å venne barna til å bade med strømper med en gang, fordi det er påbudt å bruke strømper etter hvert når de begynner å gå...så de ikke skal skli når de er oppe og går.
Vi har ikke begynt med strømper ennå, ren forglemmelse, men trokke det er no krise ennå når hu er så liten.
Har også badebleier, str 7-10 kg tror jeg [8|] går helt fint, faller ikke av [:D]