Babysvømming?

Alicia

Glad i forumet
Skal dere på babysvømming?? Hvor er det man får meldt seg på et sånt kurs? Jeg har lite peil. Er det på helsestasjon??
 
Vi skal begynne på babysvömming i morga.
Helsestasjonen bruker ofte å ha oppslag om hvor det finnes babysvömming, og de er ofte i kommunal regi. Derfor kan man ringe kommunen man bor i og höre om de har et slikt tilbud.
Jeg bor i en liten kommune uten basseng, så her drar vi til nabokommunen[;)]
 
Tusen takk, da skal jeg gjøre det [:)]
 
Vi har vært 3 ganger på babysvømming allerede, skal igjen på freddan.
 
www.badenymfene.no
 
vi starter med babysvømming 26.sept
Gleder meg som en unge på julaften[:D][:D][:D]
Det er svømmeklubben i kommunen her som arrangerer det, fant det på hjemmesidene på nettet.
 
Miluna: ser på galleriet at alle barna bruker strömper: -hvorfor det?
 
Og hva bruker duy å ha på Anine i bassenget?
Jeg har kjöpt badebleier, men de er igrunn for store til Emma så er redd de faller av i vannet..[:D]
 
 
Vi har kjøpt badebukse på babybutikken, i og med at bleiene er altfor digre til Noah.
Var lalina som viste meg hva slags badebukser de hadde kjøpt[:D],
trodde bare det fantes slike badebleier jeg også.
 
ORIGINAL: sol77

Miluna: ser på galleriet at alle barna bruker strömper: -hvorfor det?

Og hva bruker duy å ha på Anine i bassenget?
Jeg har kjöpt badebleier, men de er igrunn for store til Emma så er redd de faller av i vannet..[:D]


 
De anbefaler å venne barna til å bade med strømper med en gang, fordi det er påbudt å bruke strømper etter hvert når de begynner å gå...så de ikke skal skli når de er oppe og går.
Vi har ikke begynt med strømper ennå, ren forglemmelse, men trokke det er no krise ennå når hu er så liten.
Har også badebleier, str 7-10 kg tror jeg [8|] går helt fint, faller ikke av [:D]
 
ORIGINAL: Miluna

ORIGINAL: sol77

Miluna: ser på galleriet at alle barna bruker strömper: -hvorfor det?

Og hva bruker duy å ha på Anine i bassenget?
Jeg har kjöpt badebleier, men de er igrunn for store til Emma så er redd de faller av i vannet..[:D]



De anbefaler å venne barna til å bade med strømper med en gang, fordi det er påbudt å bruke strømper etter hvert når de begynner å gå...så de ikke skal skli når de er oppe og går.
Vi har ikke begynt med strømper ennå, ren forglemmelse, men trokke det er no krise ennå når hu er så liten.
Har også badebleier, str 7-10 kg tror jeg [8|] går helt fint, faller ikke av [:D]

 
Takker og bukker. Svarte litt seint, måtte ut og trille litt[;)]
 
Tusen takk for svarene. Jeg skal undersøke mere om det imorra på kommunen.
 
skal ikke på baby svømming da jeg har hørt det ikke er så bra for babyer med klorvann. og med to stk babyer og meg er det hvertfall uaktuelt[:D]
 
Back
Topp