Babysvømming

Mari Mamma

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Idag begynte lille Phillip på babysvømming...Han virket litt forvirret, men koste seg veldig[:D] Det var så koselig å bade sammen med han og ikkje minst være sammen med så mangen flotte barn. Noen flere som er begynt på dette?? synes dere det er kjekt?
 
Vi begynner 18 oktober. Gleeder oss. [:)][:)]
 
Jupp! Begynte tirsdag 29 august, og var der for 3 gang i dag. Det er kjempe artig!
 
Gleder meg til neste gang, da skal vi dykke [:)]
 
Vi begynner 15 okt, det blir så spennende!!
 
Vi skal begynne 21/9 og vi gleder oss kjempemasse! Pappan er allergisk mot klor, så bestemor og bestefar skal være med annenhver gang sammen med oss i stedet. Det blir moro for dem!
 
her begynner babysvømmingen idag, men det er aldersgrense 3 mnd...så vi får ikke være med[:(][:(]hadde gledet meg slik!!
får vente til januar vi da!![:(]
 
jepp vi begynner i dag, gleder meg kjempe mye. Gittemor hvor går dere på babysvømming?
 
Back
Topp