Idag begynte lille Phillip på babysvømming...Han virket litt forvirret, men koste seg veldig[:D] Det var så koselig å bade sammen med han og ikkje minst være sammen med så mangen flotte barn. Noen flere som er begynt på dette?? synes dere det er kjekt?