babysvømming

schnuppa

Forumet er livet
Flere som skal begynne med det?
Leon er meldt på og begynner i skutten av oktober.. Juhu.. Gleder oss. [:)][:)]

Når og hvor er det? Er det på dagtid? Da vil vi også være med!

ORIGINAL: 2gang

Når og hvor er det? Er det på dagtid? Da vil vi også være med!

Gå inn her å se. Må melde seg på...
www.nls-romerike.no

Vi skal på dagtid på lørdager kl 11:30. i Lilletrøm. Men det er flere steder å velge mellom og flere tidspunkter.

Ja barna har såå godt av det. Nikoline var med leeenge... Og hu digga det.. [;)][;)]

vi drive å vurdera å melde oss på[:)]

hvor i oslo er det tro??

har hørt mye bra om det men sambo vet ikke om han vil. Han har to i familien som har fått infeksjon pga det..... har bare hørt bra ellers jeg da....[8|]

De sier du skal droppe det dersom det er mye astma og alergi i familien. Det er det hos oss, så sønnen min har ikke fått vært på babysvømmming. Men jeg er ikke like hysterisk nå, så jeg tenkte vi skal prøve likevel. Kan jo bare slutte.

Fikk ikke linken din til å funke, schnuppa.[:'(]

Kjempe lyst å begynne på babysvømming!
Er jo flere steder på Romerike/ Lørenskog de har det tror jeg.
Skal melde meg på jeg!

Vi skal på babysvømming til tirsdagen allerede! Gleder meg masse [;)]

Hvilken effekt kan svømming ha i forhold til astma/allergi?? [8|]

Det er ikke svømmingen, men klorvannet som kan ha effekt. Noen reagerer sterkt på klor, og klor kan være med å fremprovosere astma/allergi.

uff da. familien til pappaen til aleksandra har visst det! [&:]
Men jg vet mammaen hans hadde både han og to søsken på babysvømming selv!

Prøve vel? Se hvordan det går! [8|] Man ser vel om de reagerer på klor ganske kjapt..

Vi har også meldt oss på, onsdag eller torsdag kveld så begge får vært med. Her i lillestrøm området, det er mange med kurs, badenymfene.no og barnivann.no, vi valgte badenymfene, der kostet det 840 kr for 12 ganger og begge foreldre får være i vannet. (noen plasser de ikke får det..)
Vi gleder oss!!

vi skal begynne på babyvsvømming til tirsdag sammen med Lisemor81 og Marie...
Vi gleder oss[:D]

Kian skal, men har glemt å melde han på.

ORIGINAL: -MeLaNiE & eMiLiE-

Vi skal på babysvømming i september på madlasvømmeklubb

Hei Melanie! Er det lenge siden du meldte deg på? Vet du om andre med babysvømming  i nærheten? Jeg har bare hørt om delfinen her i Stvg/ Sandnes området, og de hadde ikke ledig før i jan -07. Og jeg har lyst å begynne nå i høst...

Back
Topp