babysvømming

Åh, så gøy!! Hvordan fikk du tatt det??

ORIGINAL: Henni

Åh, så gøy!! Hvordan fikk du tatt det??

på babysvømminga i dag kom det en fotograf som tok mange bilder. både under og over vann..kjempearti  å ha til senere..[:D]

Ja, utroli gøy!! Så morro å se hvordan de ser ut under vann!! Gått på babysvømming lenge?? 

Ja, utroli gøy!! Så morro å se hvordan de ser ut under vann!! Gått på babysvømming lenge?? 

utrolig gøy[:D].i dag var vår 8 gang..har kun 2 ganger igjen.[:@] 
tror vi må melde oss på videregående kurs også..

Heldig dere! Var fullt når jeg skulle melde oss på...og nå tar de ferie, så det blir ikke oppstart før til høsten[:(].. menmen, må vell bare holde ut og vente.

Heldig dere! Var fullt når jeg skulle melde oss på...og nå tar de ferie, så det blir ikke oppstart før til høsten[:(].. menmen, må vell bare holde ut og vente.

hold ut du..d er værd pengene

ORIGINAL: tone83

Ja får gjøre det[:D]. Hvor mye måtte du betale for ti ganger?

hold ut du..d er værd pengene

Så stilig bilde!!!
Moro å ha!

men når sånn ca kan man begynne?

Nei så tøft!!! Kjempeartig bilde.[:)]
Til høsten skal vi også på babysvømming. Det starta ikke noe kurs her tidligere[:@]

ORIGINAL: Lisee

Nei så tøft!!! Kjempeartig bilde.[:)]
Til høsten skal vi også på babysvømming. Det starta ikke noe kurs her tidligere[:@]

Blir høsten på oss også. Gleder oss!!

Fins det ei øvre grense tru?
Hadde vore artig å vore med på! Har liksom ikkje fått somla meg til å finne ut av det..., men er sikkert ikkje oppstart før etter sommaren her heller.

Kjempestilig bilde forresten!!! [:D]

ORIGINAL: lilletrille

Fins det ei øvre grense tru?
Hadde vore artig å vore med på! Har liksom ikkje fått somla meg til å finne ut av det..., men er sikkert ikkje oppstart før etter sommaren her heller.

Kjempestilig bilde forresten!!! [:D]

har hørt 7mnd, men er ikke helt sikker..

Back
Topp