Babysvømming

Nala

Elsker forumet
Vi har endelig fått plass på babysvømming! [:D]

Gjett om Hauk kommer til å være den størst ungen på det nybegynnerkurset, da... [8D][:D]

Fikk aldri funnet ut hvem som drev med det i Tønsberg i våres, og nå i høst har de hatt problemer med bassenget, så det blir ikke oppstart før i januar, men da skal vi jammen meg bade! [:)] Hun sa det var greit å begynne helt til de fylte året, så da er det vel det, da. [:)]

Gleder meg! [:D][:D]

Dere som går/har gått på babysvømming, hvor gamle var deres små da dere begynte? [:)]

Hauk kommer til å se ut som den kjempebabyen! [:D] Bare småttiser, og så han på nesten 11 måneder... [8D][:D]

Vi har ikke vært på babysvømming.. Men hadde han me i bassenge for første gang når han va rundt 6 -7 mnd om æ ikke huska feil.. [;)]

Sandra var 8 mdr da hun begynte, og Mia var 6 mdr.

Jim var nesten 2,5 mnd når vi begynte. Her fikk jeg faktisk vite at man kan begynne med babysvømming frem til barna er ca 2 år ;o)

ORIGINAL: Hege og Chris

Vi skulle ha begynt i oktober, men så ble Chris syk og blir aldri helt frisk. Så håper han er frisk til nytt kurs begynner i januar.

Vi får utveksel erfaringer vi, da! [:D] Godt å høre at jeg ikke er den eneste med en stor babysvømmer! [;)][:)]

Back
Topp