Mulig jeg alltid kommer til å slite med logistikken, jeg er en garderobe-snegle... Vi bor en halvtime unna hvor vi var på babysvømming. 1,5 time før start begynte jeg å amme. Vi skulle kjøre 1 time før, men ble selvsagt 45 minutter (feil 1: ikke god tid). Tok med bilstolen inn. Fant fram alt jeg ville ha med inn i dusjen; tre håndklær, badetøyet mitt, såpe, shampo og balsam (feil 2: kan ikke ha med så mye greier, jeg er ikke en blekksprut). Kledde av babyen, tok på badebleien og tullet ham inn i et håndkle. Skrelte av mine klær, låste skapet. La ham på et håndkle på golvet i dusjerommet (muligens feil 3; dette håndkleet var jo ubrukelig fra da) mens jeg dusjet, såpet og kledde på badetøy kjemperaskt. Han var fortsatt kjempeblid da.
Gikk så inn i bassenget. Etter 10 sekunder gråt han utrøstelig. Jeg ble kjempeoverrasket siden han elsker å bade. Vet ikke om det var belysning, støy, masse folk eller hva. Prøvde alle trøstetriks bortsett fra sikkerstikket pupp. Gikk ut av bassenget. Da vi kom til dusjen var han i greit humør igjen, men ville IKKE ligge på golvet, så jeg tok av badebleien, dusjet oss begge med bare vann, fikk med meg stæsjet mitt (med hjelp av tilfeldig person), og inn i garderoben. Tenkte han ville bli kald, så fikk tørket ham godt og kledd ham og satt ham i bilstolen. Det ville han IKKE, så måtte vugge ham mens jeg tørket og kledde meg selv. Brukte nesten 45 minutter i garderoben. Han sovnet tvert da vi begynte å kjøre.
Så neste gang vil jeg ha bedre tid (svømmeinstruktøren anbefalte også å være litt tidlig siden han var redd), ta med fire håndklær, droppe shampo og balsam (evt at samboer holder baby i bassengområdet mens jeg dusjer). Oppblåsbar stellematte som VicH nevnte hadde nok vært lurt. Og muligens en ammepause.
tl;dr: Gikk ikke kjempebra, men vi prøver igjen neste uke!