Babysvømming :)

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Da har vi fått bekreftet plass på babysvømming med oppstart om to uker :)
Flere som skal begynne på babysvømming?

Gjorde det med forrige, men om det blir denne gangen blir opp til mannen min, det blir i så fall noe de to gjør sammen.

Vi også var på babysvømming med førstemann, var veldig gøy! Vi har siden flyttet til en liten plass og nå er det for langt til nærmeste basseng med babysvømming [emoji853]

Tenkte å melde oss på etter nyttår :)

Vi også var på babysvømming med førstemann, var veldig gøy! Vi har siden flyttet til en liten plass og nå er det for langt til nærmeste basseng med babysvømming [emoji853]
Æsj, så kjedelig da. Skal sies at den vi har valgt er et stykke unna; men får samlet baby og storebror på søndagen. Litt greiere da, så sover de i bilen på vei hjem ^^

Var med forrige mann, siden de er så tette så dropper jeg det denne gangen [emoji1303]

Tenker du å heller ta tilvenning i basseng selv? :)

Ja har snakket med bestemødrene så vi kommer til å dra sammen, bytter på med hvem som blir med, men blir ikke like ofte da, men tilvenning skal vi ha [emoji5] Da får jeg hjelp. Far tåler ikke klorvann og jobber turnus så er vanskelig å ta med han.

Ja har snakket med bestemødrene så vi kommer til å dra sammen, bytter på med hvem som blir med, men blir ikke like ofte da, men tilvenning skal vi ha [emoji5] Da får jeg hjelp. Far tåler ikke klorvann og jobber turnus så er vanskelig å ta med han.
Så koselig :) gir jo anledning til å ta del i det hele på en helt annen måte også!
her er det nesten umulig å gå med seg besteforeldrene på svømming :/

Vurderte det selv, sidne vi har årskort på lokale bassenget - men det får heller komme i tillegg :)

Vi har også tenkt - men drøyer til etter nyttår. Han er jo så liten. Ellers får det bare bli tilvenning til vann på hytta til sommeren :)

Vi har også tenkt - men drøyer til etter nyttår. Han er jo så liten. Ellers får det bare bli tilvenning til vann på hytta til sommeren :)
Er jo koselig det og :)

Vår første elsker å bade i basseng, var derfor kjempeskeptisk til bølger første gangen [emoji14]

Back
Topp