Babysvømming?

PoppyL

Gift med forumet
Vi har nå meldt oss på babysvømminga som starter den 28.august ;D Gleder meg kjempe masse, Kristian elsker jo å bade så babysvømminga blir vel skikkelig kos ;) (får vi håpe). :p

ORIGINAL: MammaSandra

Vi har nå meldt oss på babysvømminga som starter den 28.august ;D Gleder meg kjempe masse, Kristian elsker jo å bade så babysvømminga blir vel skikkelig kos ;) (får vi håpe). :p

Hvor har du meldt deg på, vi å skal begynne med det.

ORIGINAL: venoka

Sist lørdag sto det en annonse i avisa (tk) om påmelding til babysvømming, samt 2 telefon nr, ringte bare å meldte oss på jeg. Husker ikke nr, har heller ikke avisa. Babysvømminga skal være i velværebassenget, så det blir hærlig!

Må nok svare skal ikke jeg, da det ikke er noe sånt her i nærheten. Orker liksom ikke å kjøre over 5 mil for å være med heller, men det hadde vært artig da. David var med når han var liten og elsket det. Emil digger oxo å bade om kveldene.

Skal ikke, har ikke noe tro på at all den kloren er bra for barna.[:)] 

Jeg kryssa av på vet ikke... Har veldig lyst, men vet rett og slett ikke om det blir noe babysvømming her i området...[&:]

Er ikke babysvønning tilbud her til babyer..
Man han har badet 1 gamg i baseng til mormor[:)]
Han syns det var kjempe gøy. Hadde det vært et slikt tilbud hadde vi vært med.

Jeg tror vi har tenkt å være med... Har ikke helt bestemt oss enda [:)]

vi å[;)]

Sist lørdag sto det en annonse i avisa (tk) om påmelding til babysvømming, samt 2 telefon nr, ringte bare å meldte oss på jeg. Husker ikke nr, har heller ikke avisa. Babysvømminga skal være i velværebassenget, så det blir hærlig!

Hmmm må se om jeg får tak i nr da...

Back
Topp