Babysvømming

Vi går på babysvømming :happy:
Vår frøken er litt skeptisk til nye ting, men etter et par ganger så syntes hun det er veldig ålreit. Vi meldte oss på mer for å ha en sosial familieting vi kan gjøre sammen enn før selve vanntreningen.

Vi gjør :) men jeg tror jeg liker det mer enn frøkna, men ho kommer seg ;)

Vi går også på Babysvømming :-) vil liker det godt alle sammen, sikkert fordi lille liker det så godt :-) eneste som er kjipt er all kloren i vannet, han blir så veldig tørr i kinna av det :-/

Vi går på tirsdager og han elsker det. Så mye at vi har gjort sånn at han kan bli med oss til svømmehallen - går en til to ganger i uken utifra planene våre :)

Går på babysvømming og han elsker vann, men syngingen liker han ikke alltid like godt. Hehe tror det blir for bråkete og mye på en gang. Er jo mye lyd i bassenget i utgangspunktet. Han elsker å ligge på rygg med ørene under vann. Og når man blåser i vannet. Da går skravla i ett.:)

Vi har gått på 1 kurs og det var kjempe kos:) Skulle på kurs nr. 2 også, men pga. tull med påmelding kom vi ikke med:(
Skal begynne igjen etter sommerferien:)

Guttungen har gått på 5 kurs:D

Vi går også på Babysvømming :-) vil liker det godt alle sammen, sikkert fordi lille liker det så godt :-) eneste som er kjipt er all kloren i vannet, han blir så veldig tørr i kinna av det :-/

Frøkna vår er veldig tørr på bena, har egentlig ikke tenkt over det men det kom etter vi begynte med babysvømming. Er det kloren? Er det noe man kan gjøre med det?

Vi går ikke, men har veldig lyst. Ser at nye kurs starter opp i august. Er det for sent å babysvømme da, tror dere?

Frøkna vår er veldig tørr på bena, har egentlig ikke tenkt over det men det kom etter vi begynte med babysvømming. Er det kloren? Er det noe man kan gjøre med det?
Jeg regner med det er kloren, jeg blir slik av klor selv :-P jeg pleier å smøre rikelig med en god fuktighetskrem når vi kommer hjem fra svømming, og det hjelper veldig ;-)

Vi bruker a-creme når vi kommer hjem :) Ho blir lett tørr på magen, men ikke etter at vi begynte med den :)

Vi går og tøtta elsker babysvømming blir sint av og til når vi går opp av vannet. Men, det gjør hun hjemme også når vi bader. Hun elsker tydeligvis vann. går av og til utenom kurs å

Vi går ikke, men har veldig lyst. Ser at nye kurs starter opp i august. Er det for sent å babysvømme da, tror dere?

Vi går heller ikke men har tenkt å starte opp over sommeren. Her har de egne babysvømmingkurs for nybegynnere mellom 8mnd og 1.5år. (Har og nybegynnerkurs for de som er eldre enn det også)
Så jeg tenker at det aldri er for sent å begynne :-)

Back
Topp