Babysvømming

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Woop daa har jeg meldt på lille på babysvømming :D vi skal allerede førstkommende mandag om jeg ikke tar helt feil (#TrøttMamma)

Flere som skal på babysvømming? Eller har dere kanskje vært på det allerede?

Vi var på første på søndag som var :D så gøy og så fint og så mange søte babyer!! William elsker vann, men synes nok det var veldig spesielt og interessant! Eneste "problemet" er at det er for tidlig for oss syvsovere på morgenen samt krasjer med mating, så han er både trøtt og sulten når vi holder på og spesielt etterpå!

Vi var på første på søndag som var :D så gøy og så fint og så mange søte babyer!! William elsker vann, men synes nok det var veldig spesielt og interessant! Eneste "problemet" er at det er for tidlig for oss syvsovere på morgenen samt krasjer med mating, så han er både trøtt og sulten når vi holder på og spesielt etterpå!
Nææ så moro. Jeg gleder meg sikkelig :D
Sånn i forhold til mat? Kanskje ikke det beste å gi de mat rett før de skal i bassenget? Hvor lenge før svømmingen bør man mate de?

Vi har begynt i forrige uke :) Alltid stress i garderoben etter badingen, med masse sultne og trette babyer. Men man får dreisen på det etter hvert

Vi har gått siden slutten av august. Vi er nødt å gi mat før svømmingen og rett etterpå, hun bruker MASSE energi og er kjempesulten etter svømmingen.

Jeg har veldig lyst, men de tilbyr det ikke her så må reise et godt stykke om jeg vil :/
Og selv om jeg ønsker det mye er det ikke slik at jeg bil køyre 1 time hver vei.

Vi begynner neste søndag. Gleder meg:D

Foreløpig orker jeg ikke tanken på å ta han med meg i bassenget da han gulper så vanvittig..

Vi har meldt oss på kurs, men der starter ikke før i januar.. Kom gjerne med tips og triks her som vi kan ta med oss dere som har vært :)

Feks hvordan vaske både seg selv og baby uten at h*n blir nedkjølt?

Nææ så moro. Jeg gleder meg sikkelig :D
Sånn i forhold til mat? Kanskje ikke det beste å gi de mat rett før de skal i bassenget? Hvor lenge før svømmingen bør man mate de?
Mat en time før så maten rekker å synke og så ha klart flaske/pupp ganske rett etterpå da de blir silte og sultne :)

Vi har meldt oss på kurs, men der starter ikke før i januar.. Kom gjerne med tips og triks her som vi kan ta med oss dere som har vært :)

Ha med bilstolen inn i garderoben. Dusj babyen rett etterpå, tørk, på med bleie og pakk h*n godt inn i en deilig varmt pledd og legg i bilstolen mens du fikser deg selv. Her dusjer jeg sammen med baben, men rekker kke å vaske meg så godt så det tar jeg heller når jeg kommer hjem :)

Dit vi skal vet jeg de har lekegrind man kan legge babyen i mens vi dusjer:)

Mat en time før så maten rekker å synke og så ha klart flaske/pupp ganske rett etterpå da de blir silte og sultne :)
Aah smart! Takk for tips.
En annen ting, de badebleiene, hva er forskjellen? De jeg har fått kjennes jo helt like ut som vanlige bleier :P

Aah smart! Takk for tips.
En annen ting, de badebleiene, hva er forskjellen? De jeg har fått kjennes jo helt like ut som vanlige bleier :P
Her får vi en badetruse bare, som kun holder på bæsjen. Etter som jeg har forstått er disse mer som en badebukse enn bleie, men har ikke sett de enda. Vet ikke om man får kjøpt de i butikken da.

Her får vi en badetruse bare, som kun holder på bæsjen. Etter som jeg har forstått er disse mer som en badebukse enn bleie, men har ikke sett de enda. Vet ikke om man får kjøpt de i butikken da.
Skal sjekke om de har badetruse noe sted i helgen tenkte jeg :)
Her så kommer bæsjen på morgenen heldigvis hehe.

Skal sjekke om de har badetruse noe sted i helgen tenkte jeg :)
Her så kommer bæsjen på morgenen heldigvis hehe.
Vi bruker også badebukse med snøring rundt magen og lår! Holder på bæsjen. Tiss tror jeg de ikke er så nøye med?! Tror ikke de anbefaler badebleier, men ring og hør? Her selger de badebuksene på stedet :)

Vi bruker også badebukse med snøring rundt magen og lår! Holder på bæsjen. Tiss tror jeg de ikke er så nøye med?! Tror ikke de anbefaler badebleier, men ring og hør? Her selger de badebuksene på stedet :)
Sendte en melding på facebook :) badebleier ble ambefallt.

Jeg fikk beskjed om at tiss ikke var så nøye ihvertfall, fordi det er sterilt:)
De anbefalte heller ikke badebleier fordi de blir tunge når de blir våte

Vi begynte når hun lille var 6 uker. Så nå er hun en erfaren dykker :D

Jeg skal ikke på babysvømming da jeg har vannskrekk og er veldig skeptisk til det hele.
Men samboeren min skal ta han med seg når han skal ha permisjon, så det blir nok en veldig fin ting for dem å gjøre sammen :)
Mini elsker vann :D

Back
Topp