Babysvømming

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Fler som skal begynne med det? Vi har meldt oss på fra januar.
Jeg vet man bruker sånn badebleie for at det ikke skal bli noen uhell i vannet, men må vel ha badebukse og? Og hvor får man evt tak i det på denne årstiden, og i str 62/68? Om noen vet :p
 
Vet på Ica her så selger de badebleie med truse :)
Vi skal også fra januar, så kjøper nok bare den der på butikken i rett str, så får den bare se ut som den gjør :p
 
Jeg gikk på den med storebror, da brukte jeg bare svømme/badebleie..gikk helt fint og nesten alle her brukt bare det. Jeg så ikke noe behov for badebukse i tillegg.
 
Fler som skal begynne med det? Vi har meldt oss på fra januar.
Jeg vet man bruker sånn badebleie for at det ikke skal bli noen uhell i vannet, men må vel ha badebukse og? Og hvor får man evt tak i det på denne årstiden, og i str 62/68? Om noen vet :p
Her bruker vi ikke badebleie når de er så små. Små babyer bæsjer ikke i vann, så en liten truse holder. Her deler de ut slike truser på første svømmetime:)
 
Ok, takk for svar :)
Jeg får nok litt mer info nærmere jul fra de som driver dette og :)
 
Håper det finnes mulighet for babysvømming her i området også. Jeg har kjempelyst! :) Skal på helsestasjonen på mandag, kanskje det går an å få litt info der.
 
Her bruker vi ikke badebleie når de er så små. Små babyer bæsjer ikke i vann, så en liten truse holder. Her deler de ut slike truser på første svømmetime:)
Ikke at dette hadde så mye med saken å gjøre, men vår lillegutt har bæsja i badevannet to ganger :p Haha. Så tørr ikke slippe denne fyrn i vannet uten god polstring, haha :p
 
Her selger de badetruser på babysvømminga. :) Badebleie på de små er håpløst fordi de blir så tunge.
 
Ikke at dette hadde så mye med saken å gjøre, men vår lillegutt har bæsja i badevannet to ganger :p Haha. Så tørr ikke slippe denne fyrn i vannet uten god polstring, haha :p
Ja, det er vel unntak:)
 
Likte best sånne tette badetruser med storesøster og kommer til å kjøpe en slik nå også, syns badebleier blir så tunge.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har også meldt oss på! Oppstart slutten av januar :)

Blir bare badebleie her :)
 
Vi ble anbefalt tette badetruser. Man får kjøpt de på bla baby shop! De er beregnet for små babyer. Hadde aldri noe avføring i badetrusen.
Noen steder selger de også badetruser på babysvømningen. :)
 
Nå har jeg også meldt på! :D
Var fullt her jeg bor, men har istedet meldt på til et kurs i Ski som går lørdager :)
 
Vi skal også på kurs i januar:) blir bare badebleie her
 
Vi begynner på babysvømming 5 januar og jeg har bestilt badebukse til Snuppa i dag, fra babybanden.no :D
 
Vi begynner på Babysvømming 15.januar:) vi drar alle fire, blir såååå kos!:D❤️ vi får utdelt t-truse første dagen. Hvor gamle er deres på første svømmedag? Vår er 11.5 uke:)
 
Vi begynner på Babysvømming 15.januar:) vi drar alle fire, blir såååå kos!:D❤️ vi får utdelt t-truse første dagen. Hvor gamle er deres på første svømmedag? Vår er 11.5 uke:)
Så koselig at alle blir med da :) lille her er 15uker når vi starter :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hsr veldig lyst, men her koster det 3500kr! Hva koster det hos dere? Evt - er dere i bassenget "uorganisert"?
 
Back
Topp