Babysvømming

Oktoberjenta

Elsker forumet
Noen som har begynt på det? Hadde egentlig ikke tenkt til det selv, men etter å ha badet henne og hun koser seg sånn hadde det kanskje vært kjekt å melde seg på. Hvor mange uker pleier baby å være før man begynner med noe sånt? Og pleier helsesøster å nevne det på kontroll ang babysvømming? Vet så lite om sånt og er heller ikke noe kjent her jeg bor

Jeg og veslegutt skal på babysvømming over jul,fra uke 3;) Kan delta etter 6 ukerskontrollen og helt opp til 2år der iallefall:) Det koster 2000 kr for 12 ganger:) Pris vil nok variere litt fra sted til sted;)

I bassenget skal vi men ikke babysvømming...
Synes det er koselig å dra dit med barselgruppen jeg litt mindre utgifter

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi begynner på babysvømming i uke 2. Litt over 3 mnd gammel. Gleder meg!! :D
betalte vel 1500 for ti ganger :)

Her tror jeg de må være rundt 1 mnd når de begynner..men dem dukkes ikke under vann før dem er 3 mnd :) har vært på babysvømming med de to andre, men syns det var morsomere med eldste som var mellom 6-11 mnd:) da var hun så veldig mye mer med, enn andre snupp som var 4-5 mnd ;)

☆★hilsen meg★☆

Skulle så inderlig ønske at vi kunne dra på babysvømming. Tror det er helt fantastisk for de små babyene!
Men jeg sliter sånn med eksem og tåler overhode ikke klorvann, dessverre :( Å bade en gang hadde kanskje gått greit, men å bade regelmessig hadde jo vært som å helle bensin på bålet. Skulle ønske pappaen ville tatt han med, men han synes det blir litt klein å være eneste mann blant en skokk med damer - han ville i alle fall ikke gå med storesøster da hun var liten baby. Kan jo forstå det også :P

Skulle så inderlig ønske at vi kunne dra på babysvømming. Tror det er helt fantastisk for de små babyene!
Men jeg sliter sånn med eksem og tåler overhode ikke klorvann, dessverre :( Å bade en gang hadde kanskje gått greit, men å bade regelmessig hadde jo vært som å helle bensin på bålet. Skulle ønske pappaen ville tatt han med, men han synes det blir litt klein å være eneste mann blant en skokk med damer - han ville i alle fall ikke gå med storesøster da hun var liten baby. Kan jo forstå det også :p
Årh så kjedelig:( men går jo an at dere tar dere en dag iblandt alle sammen og drar å bader:)

Men jeg sliter sånn med eksem og tåler overhode ikke klorvann, dessverre :( Å bade en gang hadde kanskje gått greit, men å bade regelmessig hadde jo vært som å helle bensin på bålet. Skulle ønske pappaen ville tatt han med, men han synes det blir litt klein å være eneste mann blant en skokk med damer - han ville i alle fall ikke gå med storesøster da hun var liten baby. Kan jo forstå det også :p
var mange fedre der når jeg/vi gikk med storebror her :-)

jeg/vi var med storebror :-) jeg husker ikke helt, men tror han var rundt 3-4 mnd når vi begynte :-) var veldig morsomt og koselig, men tror ikke vi har råd til det denne gangen...

Vi va med eldste :) kjæmpe koselig :)
Men er over 1 times kjøring for oss å komme dit så nå går det ikkje me de to andre også... :/

Er d vanlig å gå med babyen alene , eller er det vanlig at mannen er med også?

Pleier d å være tidlig eller sent på dagen ?:)

Her tenkte vi at mannen er med første gangen,for å se liksom:)
Der vi skal gå er det både på formiddag og ettermiddag:)

vi var på ettermiddag/kveld, sambo var med annenhver uke (jobber kveldsskift annenhver uke) va mange fedre der både med og uten mor :-)

Da vi var med eldste var både jeg og mannen på alle og det var flere par hvor både mamma'n og pappa'n var med :)

Her har de tilbud både på dagtid og på kveldstid!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har meldt oss på fra januar av. Da er hun litt over to mnd :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp