Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gammel er babyen da? Å er det noen plass i kr. Sand nå etter svømmehallen forsvant?Jeg har vært med førstemann, og det er sååååå gøy!Virkelig verdt pengene. Her var det 1600 kr, og varte ca 14 uker om jeg ikke husker feil.
Jeg har vært med førstemann, og det er sååååå gøy!Virkelig verdt pengene. Her var det 1600 kr, og varte ca 14 uker om jeg ikke husker feil.
Hvor gammel er babyen da? Å er det noen plass i kr. Sand nå etter svømmehallen forsvant?
Har hørt om dette tilbudet dere har og husker jeg var smålig misunnelig da jeg ikke bor så langt fra kommunegrensa. Ei av mine beste venninner gikk med sin gutt som hun fikk litt etter min minste...Jeg har gått med de to yngste og det er helt fantastisk....
Eldste snuppa hopper og herjer og svømmer under vann,hun er 2,5år
Men no er vi så heldig at babysvømming/småbarnssvømming er et gratis tilbud her i kommunen,da med instruktører fra midten på august og ut novenber,fri i desember(men bassenget er åpent med badevakt-instruktør) og så kommer instruktørene igjen fra januar til mai
Er bare for lokale og boende i kommunenså her er vi på bading hver torsdag hele året så sant alle se friske og dette gjelder til de er tre år
Sent from my GT-P7310 using BV Forum
ja det er helt topp og så når de er ferdig der som tre åringer,kan de begynne i svømmeklubben i kulturhuset:er etkjempe tilbud,så forstår ikke at det ikke er fler som benytter seg av tilbudet....Har hørt om dette tilbudet dere har og husker jeg var smålig misunnelig da jeg ikke bor så langt fra kommunegrensa. Ei av mine beste venninner gikk med sin gutt som hun fikk litt etter min minste...