Babysvømming

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Noen som har gått på babysvømming før? Er det vært på melde seg på slikt? Jeg vurderer og begynne på det når den tid kommer, men bedre for en stiv pris. Kr 1800,- for 10 ganger, 30 min. Er ikke det dyrt?

Jeg har vært med førstemann, og det er sååååå gøy!:) Virkelig verdt pengene. Her var det 1600 kr, og varte ca 14 uker om jeg ikke husker feil.

Jeg har vært med førstemann, og det er sååååå gøy!:) Virkelig verdt pengene. Her var det 1600 kr, og varte ca 14 uker om jeg ikke husker feil.
Hvor gammel er babyen da? Å er det noen plass i kr. Sand nå etter svømmehallen forsvant?

Ja det var jo myyye billigere :) Det ser veldig kjekt ut så tror jeg kommer til å prøve det :) Tror det blir kjekt for babyen og for meg :)

Jeg har gått med de to yngste og det er helt fantastisk....
Eldste snuppa hopper og herjer og svømmer under vann,hun er 2,5år:-)
Men no er vi så heldig at babysvømming/småbarnssvømming er et gratis tilbud her i kommunen,da med instruktører fra midten på august og ut novenber,fri i desember(men bassenget er åpent med badevakt-instruktør) og så kommer instruktørene igjen fra januar til mai:-)
Er bare for lokale og boende i kommunen:-) så her er vi på bading hver torsdag hele året så sant alle se friske og dette gjelder til de er tre år:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ååå ja, det anbefales på det sterkeste! :) Vi begynte på det da vår sønn var 2 1/2 mnd, betalte vel ett par tusen kr ca pr semester.

Virkelig verdt hver eneste krone! Han er som fisken i vannet, fyller 3 år i mai, og dykker og svømmer, vil kun være under vann. Han har aldri vært redd for å få vann over seg, trygg og god i vann. )

Hvor gammel er babyen da? Å er det noen plass i kr. Sand nå etter svømmehallen forsvant?

Vi begynte når han var ca 4-5 mnd. Det er babysvømming på hellemyr skole, de har egen Facebook side også :-)

Jeg har gått med de to yngste og det er helt fantastisk....
Eldste snuppa hopper og herjer og svømmer under vann,hun er 2,5år:)
Men no er vi så heldig at babysvømming/småbarnssvømming er et gratis tilbud her i kommunen,da med instruktører fra midten på august og ut novenber,fri i desember(men bassenget er åpent med badevakt-instruktør) og så kommer instruktørene igjen fra januar til mai:)
Er bare for lokale og boende i kommunen:) så her er vi på bading hver torsdag hele året så sant alle se friske og dette gjelder til de er tre år:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Har hørt om dette tilbudet dere har og husker jeg var smålig misunnelig da jeg ikke bor så langt fra kommunegrensa. Ei av mine beste venninner gikk med sin gutt som hun fikk litt etter min minste...

Har hørt om dette tilbudet dere har og husker jeg var smålig misunnelig da jeg ikke bor så langt fra kommunegrensa. Ei av mine beste venninner gikk med sin gutt som hun fikk litt etter min minste...
ja det er helt topp og så når de er ferdig der som tre åringer,kan de begynne i svømmeklubben i kulturhuset:er etkjempe tilbud,så forstår ikke at det ikke er fler som benytter seg av tilbudet....

Back
Topp