Babysvømming

Shauri

Forumet er livet
VIP
Da har jeg og Daniel prøvd det for første gang. Han storkoste seg!! Smilte og lo masse <3

Så koselig og gøy han likte og sprelle rundt i vannet;)

Han smakte litt på vannet og da kom det et smil fra øre til øre og det sluttet han ikke med i det hele, hehe.

Hørtes skikkelig koselig ut, rett og slett:) Lyst og dra på det jeg også, tror Emmeth hadde likt det veldig godt:D

Sååå herlig!
Første gangen vi hadde med Lillebror pratet han og koste seg tydelig. Andre gangen var helt grei.
Nå i går ble han tydelig stresset av mye lyder så vi gikk opp etter kort tid.
Men det er så fint for dem å bli vant til å bade da :D

Sååå herlig!
Første gangen vi hadde med Lillebror pratet han og koste seg tydelig. Andre gangen var helt grei.
Nå i går ble han tydelig stresset av mye lyder så vi gikk opp etter kort tid.
Men det er så fint for dem å bli vant til å bade da :D
Ja, jeg må bare passe på å holde det ved like etter kurset er over. Glemte det med Alexander, så han er jo skeptisk til vann nå.. leker fint i badekaret, men vil ikke ha vann over hodet osv. Han som var så flink å dukke osv som baby...

Ja T også. Det tok en stund for å venne han til vannet igjen, men nå dykker han under og "svømmer" i det grunne bassenget og er utrolig tøff.
Vi går ikke på organisert svømming med Lillebror nå. Lærte masse sist føler jeg, og vi har tilbud om gratis bading en gang i uken gjennom jobben til mannen. Så vi har fått en fin rutine nå på å reise hver fredag vi har mulighet :D

Ja T også. Det tok en stund for å venne han til vannet igjen, men nå dykker han under og "svømmer" i det grunne bassenget og er utrolig tøff.
Vi går ikke på organisert svømming med Lillebror nå. Lærte masse sist føler jeg, og vi har tilbud om gratis bading en gang i uken gjennom jobben til mannen. Så vi har fått en fin rutine nå på å reise hver fredag vi har mulighet :D
Så greit - de kursene er jo svindyre! Nesten litt bra at jeg ikke har fått Alexander inn på kurs med tanke på prisen.. hehe, men jeg vil jo at han skal bli trygg i vann, så håper jo han kommer inn til høsten.

Vi var i basseng for første gang med Arian i dag. Han koste seg ordentlig - gikk over all forventning!

Her er det mannen som tar Oliver med på svømming, som han gjor med storesøster! Hadde storkost seg! Smilte og lo og var et prakteksemplar av badebaby ;)

Vi var i basseng for første gang med Arian i dag. Han koste seg ordentlig - gikk over all forventning!

Høres bra ut!
Jeg ble også overrasket over hvor bra det gikk første gangen :)

Back
Topp