Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg må bare passe på å holde det ved like etter kurset er over. Glemte det med Alexander, så han er jo skeptisk til vann nå.. leker fint i badekaret, men vil ikke ha vann over hodet osv. Han som var så flink å dukke osv som baby...Sååå herlig!
Første gangen vi hadde med Lillebror pratet han og koste seg tydelig. Andre gangen var helt grei.
Nå i går ble han tydelig stresset av mye lyder så vi gikk opp etter kort tid.
Men det er så fint for dem å bli vant til å bade da![]()
Så greit - de kursene er jo svindyre! Nesten litt bra at jeg ikke har fått Alexander inn på kurs med tanke på prisen.. hehe, men jeg vil jo at han skal bli trygg i vann, så håper jo han kommer inn til høsten.Ja T også. Det tok en stund for å venne han til vannet igjen, men nå dykker han under og "svømmer" i det grunne bassenget og er utrolig tøff.
Vi går ikke på organisert svømming med Lillebror nå. Lærte masse sist føler jeg, og vi har tilbud om gratis bading en gang i uken gjennom jobben til mannen. Så vi har fått en fin rutine nå på å reise hver fredag vi har mulighet![]()
Så koseligHer er det mannen som tar Oliver med på svømming, som han gjor med storesøster! Hadde storkost seg! Smilte og lo og var et prakteksemplar av badebaby![]()
Vi var i basseng for første gang med Arian i dag. Han koste seg ordentlig - gikk over all forventning!