Babysvømming

Trine83

Forumet er livet
Hvor gamle må bebisene være når man kan ta de med på babysvømming?Tror jeg har lest 6 måneder, men leser om noen som tar de med før det. Tror nok det er for tidlig enda da, men lurer[;)]

Vi skal begynne i august- det blir spennende!

Takker for info[:)] Tror jeg venter til hun er litt større jeg også, føler meg ikke trygg på å ha henne med i en svømmehall enda nå når hun er så lita. Da skal jeg få meg et undervannskamera[:D] hihi det blir kjekt.

Mye kjekk info på delfinen.no

ORIGINAL: mini18

ORIGINAL: Heather

vi skal også begynne i august! [:D] hvor skal dere gå??

Så moro da- vi skal gå delfinen babysvømming, det er på Lassa rehabiliteringsenter tror jeg. Skal gå dagtid på torsdager, står på venteliste for å komme med på ettermiddagskurs (kjekt at pappa'en kan bli med.

Hvor skal dere?

3 til 7 mnd har jeg hørt at er en gunstig alder. Tenkte å ringe i morra og melde oss på kurs i juni/juli, gleder meg som en unge! Ludvig elsker å bade, så jeg tror det blir veldig bra.

ORIGINAL: mini18

vi skal også begynne i august! [:D] hvor skal dere gå??

Så moro da- vi skal gå delfinen babysvømming, det er på Lassa rehabiliteringsenter tror jeg. Skal gå dagtid på torsdager, står på venteliste for å komme med på ettermiddagskurs (kjekt at pappa'en kan bli med.

Hvor skal dere?

Oi, må man bestille plass? Huff da, da må jeg begynne å sjekke opp.
Trodde det bare var å møte opp jeg[8D]

sånn, nå har jeg satt meg på vent der på ettermiddag i stavanger. Vil gjerne ha med sambo også[:)]

vi har alerede begynt.
her er grensa 6uker.
har vært 1 gang og Kine synes det var kjempe deilig. Lå å smilte å beveget seg i det hærlige vannet.

Annbefales på det sterkeste!!!!!

Da har vi også meldt oss på babysvømming [:D] Har satt oss opp på dagen på torsdagen. Får sikkert ikke plass på ettermiddagskurs uansett hehe. Skal bli gøy!

ORIGINAL: Neener

Da har vi også meldt oss på babysvømming [:D] Har satt oss opp på dagen på torsdagen. Får sikkert ikke plass på ettermiddagskurs uansett hehe. Skal bli gøy!

Så kos at Solveig og Trym skal bade sammen!!

tihi ja det blir det! Nå må mor bare ut og kjøpe badedrakt og komme seg litt i form igjen først..[:)]

tihi ja det blir det! Nå må mor bare ut og kjøpe badedrakt og komme seg litt i form igjen først..[:)]

Vi har også satt oss  på torsdager på dagen, hvis vi ikke får på ettermiddag da.[:D]
Blir det litt teit å komme i bikini på babysvømming[8|]???      Har ikke brukt badedrakt siden ungdomskolen jeg[8D] 

bruker bikini jeg og det var flere ennmeg som hadde det!
ikke teit i det heletatt [:)]

jeg hører ikke til her, men er inne å sniker litt[;)]

De må ha vært på 6 ukers kontroll på helsestasjonen før de kan begynne på babysvømminga. ( det fikk vertfall vi beskjed om da jeg begynnte med lille gutten min)
Vi begynnte da han var rundt 6mnd ... og det var nok litt for seint egentlig. så jeg vil vertfall råde folk til å begynne lenge før det! [:D] for å snakke av erfaringer. for de er så utvikklet når de er blitt 6mnd, og da har de kommet til en fase der de kanskje ikke vil lære seg til å flyte på rygg, fordi det kan være kjekkere å være i "krype stilling". (men det er nok forksjellig baby til baby)

Men det er vertfall utrolig gøy å gå på babysvømming! Og et tips vi fikk var å venne de til dysjen, og de "høye vannlydene" , for det kan være litt nytt støy i bassenget og garderobene.

Lykke til! dere får det knall gøy!!!!!!

ORIGINAL: Trine23

Vi har også satt oss  på torsdager på dagen, hvis vi ikke får på ettermiddag da.[:D]
Blir det litt teit å komme i bikini på babysvømming[8|]???      Har ikke brukt badedrakt siden ungdomskolen jeg[8D] 

Blir rene babyverden-treffet dette her, så moro! Og det er klart du kan bruke bikini [;)].

ORIGINAL: Trine23

Blir rene babyverden-treffet dette her, så moro! Og det er klart du kan bruke bikini [;)].

Å så morro [:D] Blir mini BV-født i mars treff hehe. Gleder meg!

Æsj vi fikk ikke plass på torsdagskurset allikevel.. Men det er satt opp et ekstrakurs på onsdagen vi heller skal på [:)]

Vi skal også begynne i slutten av august...gleder meg masse...Syntes det er lenge å vente men neste kurs begynner da...

Flere i akershus området som skal begynne?Vi skal begynne i lillestrøm...

Skikkelig spennende!!!

Æsj vi fikk ikke plass på torsdagskurset allikevel.. Men det er satt opp et ekstrakurs på onsdagen vi heller skal på [:)]

Fikk ikke plass torsdag vi heller. Onsdager kl.12.20[:)]

Back
Topp