babysvømming :)

maric

Gift med forumet
idag skal vi på babysvømming!! [:)] har stått på liste en stund, men igår ringte ho å lurte på om vi ville begynne idag kl tre[:)][:)] gleder meg masse!! andre her som går på babysvømming?

Vi håper å få plass etter jul.

Kos dere på babysvømming! [:)]

så heldig du var som fikk plass [:)]
Vi står også på venteliste, både i Arendal og Grimstad, håper vi får plass, ellers skal vi leie Berge gård en dag i uka etter jul!
Lykke til, er kjempe gøy [;)]

ORIGINAL: currrly

Vi står også på venteliste, både i Arendal og Grimstad, håper vi får plass, ellers skal vi leie Berge gård en dag i uka etter jul!

hvem står du på liste hos i arendal da? er 3 stk som har svømming[:)] så lurt å melde seg opp hos alle!!

ORIGINAL: maric

hvem står du på liste hos i arendal da? er 3 stk som har svømming[:)] så lurt å melde seg opp hos alle!!

hmm, ringte iallefall to stykker, men nå har jeg glemt navnene da!

Vi er med på babysvømming, og vi storkoser oss! vi har vært der tre ganger allerede, og Sondre Johannes er så flink! sist gang dykka han under for første gang og det gikk veldig bra[:)]

ORIGINAL: Grimera

Vi er med på babysvømming, og vi storkoser oss! vi har vært der tre ganger allerede, og Sondre Johannes er så flink! sist gang dykka han under for første gang og det gikk veldig bra[:)]

så moro[:)] hvordan er temperaturen i vannet der dere bader? der vi skal er det 35 grader i vannet og lufta, håper Trym også vil like det[:)][:)]

så moro[:)] hvordan er temperaturen i vannet der dere bader? der vi skal er det 35 grader i vannet og lufta, håper Trym også vil like det[:)][:)]

omtrent det samme her også, vi bader i varmebasseng. Han kommer helt sikkert til å like det, tror ikke jeg har sett en eneste baby ennå som ikke liker babysvømming[8D] Bare forbered deg på at han kommer til å bli veldig sliten, så det er ikke sikkert at han orker å være uti så lenge. Første gang jeg hadde med Sondre Johannes var vi utti i 12 minutter, det var nok med tanke på at vi skulle dusje og sånt etterpå[:)]

Vi og går på babysvømming [:D]
Var første gang sist uke og gutten vår storkoste seg, smilte nesten konstant [:D]. Vi fikk beskjed om å ta han opp av vannet med en gang han begynte å sutre og max en 1/2 time i vannet. Vi måtte gå ut etter en halvtime... var ingen sutring på gutten vår.
I bassenget var det 35grader og er saltvann.
Kjempekjekt!!!
Kos dere[:D]

jeg ønsker også å begynne babaysvømming til jenta mi. men de har ikke babysvømming her i oppdal og desuten har jeg fått beskjed om at babyer bør være over 3mnd før det er anbefalt i bassenget, pga hennes selvregulering av kroppsvarmen. dere som har begynt på babysvømming fra august2010, når begynte dere? det blir jo tidligere enn 3 mnd det. jenta her er jo helt frisk, så lurer på hvorfor vi fikk den beskjeden.
noen flere som ble anbefalt det av helsesøstera?

Samme her

Vi begynte etter at han var passert seks uker og fire kilo. Det er kravene her..

hmm, ringte iallefall to stykker, men nå har jeg glemt navnene da!

okay, vi fikk plass hos ei som heter else[:)] er ei som heter kathrine også og enda ei jeg ikke vet navnet på..!

vi går på babysvømming på blekkspruten i mjøndalen. kjempe gøy og olav stor koser seg. hade dykk på onsdag og det gikk kjempe fint men det var ikke like godt for mamma som for guttunbgen for han bare gliste hehe..

Jeg har fryktelig lyst til babysvømming, men vet ikke heeeelt om jeg tør.. er ikke helt 100% uredd i vann selv og så skal jeg liksom ha lillegutt i og under vann og greier.....trenger man det?

ORIGINAL: lillebøllefrø

Jeg har fryktelig lyst til babysvømming, men vet ikke heeeelt om jeg tør.. er ikke helt 100% uredd i vann selv og så skal jeg liksom ha lillegutt i og under vann og greier.....trenger man det?

Det kan jo være lurt å ta han med slik at han blir vant til vann og sånt. De små gjør seg ingenting av å bli dykka under vann, du trenger ikke å dykke selv![:)]

ORIGINAL: lillebøllefrø

det var kjempe koselig på babysvømmingen idag!! anbefaler det på det sterkeste[:D][:D][:D] å der vi var, var ikke bassenget dypere enn opp til hoftene/livet[:)] så jeg måtte stå med veldig bøyde knær for å få vann på hele meg[:)] å det var baby sang i vannet, og litt aktiviteter, var helt supert !! nå vet jeg jo ikke om det er sånn basseng der du bor, men det er uansett noe jeg anbefaler[:)][:)]

Vet du om det er mer enn 2 stk som har det i Grimstad?? Vi står og på venteliste foreløbig:(

Back
Topp