Babysvømming

twinanne

Forumet er livet
Hvor mange av ungene våre er det som fortsatt går på babysvømming?
Daniel Alexander holder fortsatt på med det og han storkoser seg, blir nok at vi fortsetter til høsten også.

ORIGINAL: 2 nydelige jenter

Linnea går ( vis jeg ikke får hjernteppe og glemmer at det er baby svømming)

Eh...he he...var det det som skjede her om torsdagen...vi lurte skikkelig din svigerinne og jeg[8D]

Nei ikke på kurs, men vi drar i hvertfall en gang i uken [:)]

Koslig å lese at det er flere som koser seg med bading enten på egenhånd eller på babysvømming. De har så godt av det de små.....[:D]

Men selvølgeligvis det er andre aktiviteter som er like bra, men for min del så er babysvømming...eller å kose seg i vann på toppen av min liste, men fjellturer , skiturere etc er jo like bra det....aktivitet er bra enten det er på den eller den måten.

Vi går fortsatt på babysvømming, og kommer nok til å fortsette!

Vi har aldri gått på babysvømming, bare gravidesvømming.., men vi e no på bad no og da selv om .. va senest på onsdagen med Max, Karin og ei anna koselig mamma med sønn =)

ORIGINAL: Lilly Of The Valey

vi har aldri gått på baby svømming
er det på dagtid?

Ettersom, her hos oss starter første kurs kl1500 det er for bybegynner de små...så kommer det oppover, småbarn ar fra 17 og 1730. Daniel Alexander ¨gå fortsatt på videregående husker ikke hvem kurs i farta...han er for liten for småbarnsgruppa så vi har fra 1630-1700.
Hos oss er det bare babsvøming torsdagene. Og hun samme instruktøren har også babysvømming i Drammen en annen dag.

Men det variere sikkert fra sted til sted.

Vi sluttet, fordi jeg syns det er så kvalmt med alle bakteriene i vannet. Men vi drar i svømmehallen ellers der det ikke er så mye dritt i som i det badet babysvømmingen foregikk. Til høsten blir det å begynne på musikkmanesj og dans, er det hun liker best[:)]

Back
Topp