Babysvømming

Joy

Glad i forumet
Min mann har satt oss opp på listene til babysvømming idag. Det er lang ventetid, så jeg håper vi kommer med. Det starter i august/september, men det blir for tidlig, så vi skal bli med til våren. Gleder meg, har hørt veldig mye positivt om babysvømming av venninner [:)]

Noen andre som har tenkt på babysvømming?

Håper vi får muligheten med knøttet, var med lillegutt og han storkosa seg!! [:)][:)]

Har tenkt på det her, det høres jo helt fantastisk deilig ut, så skal prøve å få plass til det... men alt til sin tid.
Mannen kan nok ikke være med, han har klorallergi, så han tåler ikke basseng... [&:]

Håper ikke babysen arver hans hud.... [:-]

Hvis dere vurderer det, så er det bare til å sette dere opp på venteliste, så kan dere trekke dere hvis dere ikke vil når den tid kommer. Det kurset som skal holdes i august/sept var allerede lang venteliste på, så der hadde vi ikke kommet med tror jeg. Men satser vi kommer med til våren [:)] Jeg har iallefall veldig lyst [:)] 

Kjæresten vil ta med lille 4-5 uker etter hun er født... siden han gjorde det med sønnen ( han har fra et tidligere forhold) da han var såppas liten..... synes det er altfor tidlig [;)]

ORIGINAL: mamma900

Kjæresten vil ta med lille 4-5 uker etter hun er født... siden han gjorde det med sønnen ( han har fra et tidligere forhold) da han var såppas liten..... synes det er altfor tidlig [;)]

De anbefaler at babyen er minst 10 uker gammel, men vet at noen tar dem med når de er yngre [:)]

JA skal være me på babysvømming [:D] var på det med jenta jeg har fra før, og hun elsket det [:)]

Har selv drevet med svømming i 15 år, og i tillegg har jeg bl.a. holdt babysvømmingkurs i i fire år. Så jeg kommer til å bare ta med lillegutt i bassenget og gjøre dette selv[:)] Jeg anbefaler alle babyer og barn om å være med på slike ting!! [:D]

Vi skulle da Leon var liten, men da han var 6 uker gammel fikk han atopisk eksem, så ble ikke noe av...
Så melder ikke lillebror på noe slikt, for vet ikke om han blir å tåle klor...

ORIGINAL: Vugge

Har tenkt på det men tar det når den tid kommer :)
Hørt mye positivt om det! :)

Vi skal garantert begynne på babysvømming. Vi gikk på det med Sander og han er kjempeflink i vannet nå, han elsker å bade[:)]

Back
Topp