Babysvømming - voksende mage problem

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Går på babysvømming med min lille jente, der går vi sammen med et par fra barselgruppen. Er så redd for at de ska se magen men jeg kan ikke la være å gå. Er 10+2 idag. Hadde dere sagt det hvis de hadde spurt? Eller hadde dete sjult det best mulig?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis de hadde spurt så hadde jeg sagt det. Men også sagt at det hadde vært fint om de kunne holde det for seg selv.

Veldig mye bakterier i bassenget som kan gi deg infeksjoner. Ville droppa hele greia om jeg var deg. Min lege stoppet min fysioterapisvømming med datteren vår.

Nei legen anbefalte gravidsvømming i samme basseng, frem til 6 uker før termin så kommer til å fortsette lenge enda :-)
Men takk!

Eg og har hørt at en kan bade i basseng fram til 6 uker før termin :) No er det så lukket at det ikkje skal gjere nokke. Det er første når ting begynner så smått og opne seg at det er lett å få infeksjoner. :)

Hadde fortsatt jeg, om noen spør så er det jo bare å si det. Også heller bedt dem om å ikke si noe om de spurte :)j eg trente masse i basseng sist svangerskap, og kommer til å gjøre det denne gang også. Basseng er trygt som cakegirl her sier intill 6 uker før termin ved et normalt svangerskap.

Her var poenget at gravidsvømming og babysvømming var i samme oppvarma basseng :-) utrolig godt for kroppen med varmt vann! :-D

Firskjell på basseng og varmtvannsbasseng...

Hva mener du? Nå når jeg skal trene, som gravid, foretrekker jeg å svømme i idrettsbassenget på 27 grader, framfor det oppvarmede på 34 grader.

Tenkte bare på at de ikke anbefalte varmbasseng for gravide lenger oppe i tråden. Så det var det jeg trodde du mente med at det er forskjell på varmt å kaldt :-)

Back
Topp