Babysvømming som julegave?

Ny_spire

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Hva er deres erfaring med babysvømming? :) Jeg har aldri vært med på det før, men lurer på om jeg skal ønske meg det til jul!

Bare positive erfaringer her:). Vært med begge to. De begynte da de var rundt to måneder. Eldste gikk på svømming fra to mnd til 5 år. Yngste fra 2 mnd til to år:). Begge elsket det og en veldig koselig aktivitet som anbefales:).

Syns det var helt topp:) kurset begynte litt sent her da, så han var nesten et halvt år når vi starta. Det gikk helt fint det, og vi trena opp den lukkerefleksen så vi dukka masse sammen:) har to kjempestilige bilder av oss under vann:D skal absolutt nå og om tilbudet kommer her jeg bor.

Høres så hyggelig ut, og virker som en fin aktivitet i forhold til å fremme tilknytning :) kan begge foreldrene være med tro?

Veldig god erfaring! Godt juleønske, synes jeg :) Begge foreldre kan være med, ja!

Desverre ikke så god erfaring. Vi fikk et ørebarn (vann i mellomøret og mye øreverk). Helt sikker på at Babysvømming gjorde vondt værre, men skulle liksom på død og liv.. Ble myyye dykking under vann. Sikkert bra for de fleste, men vi fikk skrekken og droppet det for lillebror. Begge elsker å bade for det nå da :)

Har aldri prøvd, men har veldig lyst til å melde oss på med lille :-) samboer skal være lenge hjemme i permisjon, så tenker det kunne vært en fin ting å gjort sammen.

Synes det høres ut som en smart ting å ønske seg til jul :) tror kanskje vi skal gjøre det samme egentlig

Her har vi vært på det med guttungen som blir 2år i okt. Han har tilsammen gått på 5 svømmekurs nå:D

Skal melde snuppa på og:D Da tar jeg det alene på dagtid..så tenkte jeg melde de på søskensvømming etterpå og da går både mannen og jeg:)

Back
Topp