Babysvømming Oslo

cayia

Glad i forumet
Hei
Vi har vært i kontakt med noen som arrangerer babysvømming, de ser seriøse ut og har en hel masser av kurs hele tiden. Men jeg ergrer meg over at vi aldri får noen konkret svar på når vi begynner kurset i januar.. Og det er jo snart!
Samtidig ser jeg at kursene holdes kl 19 på kveldene.. er jo vell lovlig sent for så små som våre??? Min har jo kveldsstellet kl 19..
Noen erfaringer??

Er det noen som kan anbefale noen bra steder å gå babysvømming rundt Oslo Nord..?? Vi må begynne nå snart..[&:]

Vilken arrangør er det?
Går selv på babysvømming hos badenymfene, di har masse kurser, tok lang tid før vi fikk brev hjem om informasjon, bare en vecka før men startdato visste vi alltid.
Min kurs ær på morgonen men jeg vet att mange kurssted har ikke førræn på kvelden mellan 17-19, vilket jeg syns er litt vel seint. Men det kommer helt an på vilket badehus dere valgt.

Vi går også hos badenymfene. Vi får brevene sent, men likevel er jeg superfornøyd med dem. De har også flere steder rundt i oslo hvor de tilbyr kurs.

ORIGINAL: mammameg

ORIGINAL: Celia24

Vilken arrangør er det?
Går selv på babysvømming hos badenymfene, di har masse kurser, tok lang tid før vi fikk brev hjem om informasjon, bare en vecka før men startdato visste vi alltid.
Min kurs ær på morgonen men jeg vet att mange kurssted har ikke førræn på kvelden mellan 17-19, vilket jeg syns er litt vel seint. Men det kommer helt an på vilket badehus dere valgt.

sign. vi er veldig fornøyd med badenymfene, det er morgenkurs[:)]
men fordelen med kveldskurs må jo være at pappan også kan være med[:)]

Ja vi er veldig førnøyde :) kjempekos med babysvømming

Ja det er hos badenymfene..
Vi ville på riksen, for det er nærmest, og kveld var noe vi ønsket så vi begge kunne få være med.
Er jo litt lei meg for at det er så sent, for jeg er redd det vil bli kronglete for Isak med tanke på kveldsstellet og soverutiner..
Kjenner ingen som kan gi meg noen tips/råd der heller.. men er jo bare snakk om en gang i uka i noen uker fremover...??

Som oftest har jeg merka att gutten min sover veldig godt ett svømming, han blir helt utmatta. Så vad du kan gjøre er kanskje gå på svømming 19, stell å mate han etterpå å ha på han pysj før dere læmner badehuset. Så kan jeg nesten garantera att han sover godt å ikke våkner når han blir puttet i senga.... Det skyver vel bare litt på rutinerna å som sagt er det bare en gang i uken [;)]

Back
Topp