Babysvømming og babysang?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Tror vi står over babysvømming denne gangen, rett og slett pga risiko for astma. Jeg er astmatiker, og mannen har svak astma som kun gir seg til kjenne ved sykdom, og siden astma kan være arvelig er mine barn i risikosonen. Eldste gikk på babysvømming, hun slet med luftveisinfeksjoner tidlig og fikk påvist astma da hun var drøye 2. Mellomste droppet vi babysvømmingen med fordi han var så tett i nesen og konstant forkjøla (han har senere blitt drenoperert tre ganger, direkte relatert til den konstante tette nesen). Han har ikke noen tegn på astma. Er litt lite utvalg til å trekke noen konklusjon, men siden Astma og allergiforbundet ikke anbefaler at små barn som har risiko for å utvikle astma går på babysvømming, så styrer vi nok unna. Dessverre, for det var veldig koselig!

Babysang kommer vi nok til å delta på :)
 
Skal på babysang neste uke og babysvømming uka etter [emoji4]
 
Tenker å starte på babysvømming, men har ikke meldt oss på noe ennå. :)
 
Vil også gjerne på babysvømming, må vel melde oss på et kurs :happy:
 
Har ikke tid denne gang. 3 ganske tette med turnuspappa gjør det litt vanskelig:)
 
Begynte på babysang for tre uker siden. Ble for tidlig å bli med på babysvømming, da nybegynnergruppa startet for noen uker siden. Får se om det starter ny gruppe til våren..
 
Her er det babysang annenhver uke i regi kirken, skal prøve å få med oss det :) vi har gått på babymassasjekurs, det anbefales! Deilig å avslutte dagen med en massasje syns vi [emoji4]
 
Babysvømming har de ikke her.. Bassenget er under renovering.. For ørtende måned. Sang vil jeg ikke.
 
Vi skal ha svømming fra januar av
 
Tenker å dra på babysang nå fremover, er bare ett logistikk spørsmål :)

Litt usikker på babysvømming, må undersøke tilbud bedre. Ser uansett ikke ut til at kurs starter før i januar, så har litt tid på å bestemme meg.
 
Back
Topp