Babysvømming, er det verdt pengene?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Grete

Guest
Er det noen av dere som har startet på babysvømming enda? Hva synes dere om det?
 
Min første ( nå snart år)) begynte på babysvømming før hun fylte 4 uker. Jeg synes det var veldig verdt pengene. Vi gikk 20 ganger. Med et barn hadde vi jo god tid og gjorde dette som en koselig familieaktivitet også og Vi som foreldre ble trygge på å ha bebis i vannet, flyte, dykke etc. Med nr 2 ( og nå 3) har man jo mindre tid og armer og vi føler oss relativt trygge på å ha baby i vannet så da dropper vi kurs men prøver å være ofte i basseng. Resutatet av mye basseng med nr 1 er ei jente som svømte alene som en delfin allerede da hun var 4 år og er trygg under og over vann.
 
Ja! Treåringen vår gikk på babysvømming og er kjempetrygg i vannet og han elsker å bade. Er desuten en fin måte å "bånde" med baby :)
 
Gått på svømming med de 2 store.. Eldste svømmer nå i en alder sv 6.. Lærte å svømme skikkelig som 4 åring.. Mellomste fikk ikke samme utbytte fordi hun ble med sammen med største..

Tenker gå alene nå med minste :)
 
Er det noen som kan anbefale et kurs her i Oslo? Vi bor på Grünerløkka, så gjerne noe som er i byen..
 
Vi starter 9 September☺
 
Vi begynner på mandag, kjempe spent på hvordan han vil reagere :) han er glad i å bade i baljen sin da :)

Vet dere om babyene pleier å reagere på klor? Smører dere de med olje etterpå? Eller? Eg reagerer nemlig på klor sjøl om eg bader for lenge..
 
Back
Topp