Babysvömming!

Dårlig med tilbud her i gården også...

har vurdert babysvømming ja, kjempe godt tilbud rett oppi gata her, gå avstand.

Min sambo SKAL ha et forstörret undervannsbilde av Emma i stua. Dette har han drömt om siden jeg fant ut jeg var gravid[;)] Har til om med spart en vegg til det formålet!

hehe, koselig d da..

Jepp jeg kunne godt tenke meg å ta med småen på babysvømming.
Noen som vet pris på dette? kommer sikkert litt an på, men sånn ca pris?
Og hvor gammel må baby være?

ORIGINAL: sol77

Min sambo SKAL ha et forstörret undervannsbilde av Emma i stua. Dette har han drömt om siden jeg fant ut jeg var gravid[;)] Har til om med spart en vegg til det formålet!

Så morsomt da!![:)]
Mamma har ett av meg hun, men jeg er 25 år på det...hihi.. Tatt i Hellas da jeg dykket.[;)]

ORIGINAL: Irene30
Så morsomt da!![:)]
Mamma har ett av meg hun, men jeg er 25 år på det...hihi.. Tatt i Hellas da jeg dykket.[;)]

tjihi, kult a [;)]

vi skal begynne på babysvømming i slutten av august, var ikke noe kurs som startet før, gutten vår er da snart 3 mnd. Koster 680kr, for 8 ganger, men det tror jeg nok det er verdt.. gleder oss både mor og far.

Min mann skal begynne på babysvømming i beg av september (fikk ikke plass før da) Her koster det 1850 for 10 el 12 ganger... SYntes det er ufattelig dyrt altså... men men

Jeg holder meg unna da jeg har vannskrekk og får pannikk når jeg må ta hodet under vann. Har bestemt meg for det at minn vannskrekk ikke skal hindre min mann og gullgutten vår i å gjøre slike aktiviteter..[8|]

Har ikke det tilbudet her jeg bor, men skulle gjerne hatt det[:D]

ORIGINAL: Miluna

jeg starter på babysvømming i slutten av august med tulla vi ogdet kostet 1800 kr for 10 timer inkl. undervannbilde av barnet pluss selvfølgelig  førstehjelp trening.

ORIGINAL: Eflisabeth

ORIGINAL: Miluna

jeg starter på babysvømming i slutten av august med tulla vi ogdet kostet 1800 kr for 10 timer inkl. undervannbilde av barnet pluss selvfølgelig  førstehjelp trening.

og tror de kan begynne fra 6 ukers alderen

Oi ganske dyrt med 1800 egentlig, eller [8|] hmm. Kunne godt bare dratt i basseng på egen hånd, men det frister lissom ikke så mye med barnebassenget på feks. Tøyenbadet, der sikkert halvparten av vannet består av piss [8D] dessuten vet jeg jo ikke hvordan man skal behandle en badende baby- er jo ikke bare å slenge`a oppi bassenget og si "god dukkert søta, mamma kommer og henter deg om en time" [:D]

hehehe godt poeng Miluna.. sjekk ut dette: www.badenymfene.no

kjempeflott Snappi!  tusen takk! da har jeg sendt mail om påmelding i august [:D]

Back
Topp