Babystrikk

Jeg strikker! [emoji1373] Akkurat nå strikker jeg på en klompelompe bukse, men har veldig lyst å strikke ett babyteppe [emoji4] Noen som vet om ett fint babyteppe?
 
Hardt angrepet av strikkedilla Men må først gjøre ferdig mannens genser før det blir babystrikk.. Føler også det er litt tidlig, er liksom ikke helt virkelig ennå.. Men det blir nok en del Klompelompe
 
Dytter opp denne litt :)
Jeg sliter alltid litt med strikkelysta i 1. trimester. Dårlig form og redd for at det skal gå galt, meeen nå er formen og motivasjonen blitt bedre. Så blir vel litt mer strikking nå :)
Holder på med Retrorillejakken i str. 3mnd nå. Blir morsommere når vi har litt flere forsikringer på at det går riktig vei, og kanskje også får vite kjønn :D
 
Jeg har satt all strikk på pause nå som formen er crap. Håper det snur snart, så jeg kan ta fatt på nye prosjekter. Tenker også at motivasjonen blir sterkere når vi får vite kjønn (bare to uker igjen[emoji7])
 
Jeg startet en slik tråd i går, visste ikke det allerede var en :D er mye kvalm og det frister ikke å strikke om dagen, men jeg prøver litt hver dag. Nå strikker jeg på goklompen bukse i grå, har strikket goklompen jakke i blå. Dersom det skjuler seg en jente i magen blir det barselgave :)
 
Jeg startet en slik tråd i går, visste ikke det allerede var en :D er mye kvalm og det frister ikke å strikke om dagen, men jeg prøver litt hver dag. Nå strikker jeg på goklompen bukse i grå, har strikket goklompen jakke i blå. Dersom det skjuler seg en jente i magen blir det barselgave :)

Veldig fine plagg! Jeg lager en ribbebukse i multifarget garn som passer til begge kjønn, men har kun strikket 4-5 cm de siste 2-3 ukene til sammen. Takler ikke å konsentrere meg...
 
Holder på med en Bøvertun-kofte til den kommende storesøster, men sliter med motivasjonen.. Så mye fint å strikke til baby som frister mer
 
Hvordan går det med strikkelysten damer? Noen som har prosjekter på gang? Her har det løsnet litt de siste ukene, har startet på et baby teppe :happy:
 
Jeg strikker bilstolpose :) Oppskrift fra drops eskimo garn. Veldig varm og fin[emoji4]
Jeg er nybegynner, så anbefales for de ikke fullt så erfarne strikkerne også[emoji6]
77e14e5db1b45a66aa357c3bd8e25bc8.jpg
 
Jeg strikker bilstolpose :) Oppskrift fra drops eskimo garn. Veldig varm og fin[emoji4]
Jeg er nybegynner, så anbefales for de ikke fullt så erfarne strikkerne også[emoji6]
77e14e5db1b45a66aa357c3bd8e25bc8.jpg
Den strikket jeg til storesøster, gleder meg til å grave frem igjen det jeg laget til de to første :)
 
Oh har du bilde av teppet? :) skal strikke teppe jeg og, men vil vite fargen først [emoji175]
 
Her har jeg nettopp lært meg å stikke "ordentlig". Er bare blitt til kommende storesøster så langt siden vi ikke vet kjønn enda. Men hun har fått ett danseskjørt, en lekeromper fra Sandnes garn og nå holder jeg på med paelas jumpsuit [emoji1319] kjempe gøy når man får dreisen på det. Gleder meg til å stikke til mageboeren også, er så mye søtt!!
 
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170916/05fa4842f05358483f76d0de3600a764.jpg[/
Ble endelig ferdig med denne, så da er det babystrikk neste [emoji5]
 
Back
Topp