Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye fint på ravelry.comJeg strikker! [emoji1373] Akkurat nå strikker jeg på en klompelompe bukse, men har veldig lyst å strikke ett babyteppe [emoji4] Noen som vet om ett fint babyteppe?
Jeg startet en slik tråd i går, visste ikke det allerede var en er mye kvalm og det frister ikke å strikke om dagen, men jeg prøver litt hver dag. Nå strikker jeg på goklompen bukse i grå, har strikket goklompen jakke i blå. Dersom det skjuler seg en jente i magen blir det barselgave
Veldig fine plagg! Jeg lager en ribbebukse i multifarget garn som passer til begge kjønn, men har kun strikket 4-5 cm de siste 2-3 ukene til sammen. Takler ikke å konsentrere meg...
Den strikket jeg til storesøster, gleder meg til å grave frem igjen det jeg laget til de to førsteJeg strikker bilstolpose Oppskrift fra drops eskimo garn. Veldig varm og fin[emoji4]
Jeg er nybegynner, så anbefales for de ikke fullt så erfarne strikkerne også[emoji6]
Ble endelig ferdig med denne, så da er det babystrikk neste [emoji5]
Ble endelig ferdig med denne, så da er det babystrikk neste [emoji5]