Babystrikk

CNT

Betatt av forumet
Er det noen som strikker her?

Jeg har strikket litt før, men ikke mye, og har lyst til å bli en kløpper på babyklær, babytepper +++

Vet det er litt i tidligste laget enda, men det hadde vært gøy å kanskje begynne å inspirere hverandre litt :-)

Post gjerne bilder og oppskrifter her :-)
 
Eg har tenkt eg sku begynne å strikke masse eg og og har tenkt på det i snart 3 år [emoji85] det eineste eg har klart å strikke er ein kjole som ble brukt 1 gang før den vart for lita [emoji23] må prøve å få det til med nestemann [emoji28]
 
Eg har tenkt eg sku begynne å strikke masse eg og og har tenkt på det i snart 3 år [emoji85] det eineste eg har klart å strikke er ein kjole som ble brukt 1 gang før den vart for lita [emoji23] må prøve å få det til med nestemann [emoji28]
Det høres meget kjent ut [emoji23] Vi får prøve å inspirere hverandre :-D

Jeg har lyst til å starte med babyteppe, kjappstrikkadrakt og sokker. Meen, klarer ikke å bestemme meg for farger.... Skulle gjerne visst kjønnet NÅ! :-P
 
Jeg er også er "strikker". Holder på med en ribbebukse i flerfarget garn som passer til begge kjønn. Blir jo behov for litt yttertøy når det kommer vinterbarn.
 
Jeg strikker! Heeeeele tiden [emoji85] alt for mange prosjekt, alt for lite tid :)
 
Høres merkelig kjent ut...

Det er betryggende! Og som jeg ikke har nok garn til kommende prosjekter og allerede tre prosjekter halvferdige, bestilte jeg meg like gjerne garn til fem prosjekter til rett før helga... Snakk om garnsmell.. :p
 
Det er betryggende! Og som jeg ikke har nok garn til kommende prosjekter og allerede tre prosjekter halvferdige, bestilte jeg meg like gjerne garn til fem prosjekter til rett før helga... Snakk om garnsmell.. :p

Shit happens Jeg er neeeeeste. Ferdig med to plagg, og så mangler jeg tråd til sånn ca 1,5 cm på henholdsvis et erme og et buksebein. Utroooolig irriterende! Får bestille ny ladning jeg også i ren frustrasjon
 
Strikker masse, og har vel rundt 50 babyplagg liggende. Men det er vel ikke nok? [emoji23][emoji23]
Denne skal jeg gi bort, men har planer om å begynne på en i hvit som jeg skal ha selv [emoji4]
824f8aee280124edf0f1e4f44451a944.jpg
 
Shit happens Jeg er neeeeeste. Ferdig med to plagg, og så mangler jeg tråd til sånn ca 1,5 cm på henholdsvis et erme og et buksebein. Utroooolig irriterende! Får bestille ny ladning jeg også i ren frustrasjon

Det har jeg også opplevd en gang! [emoji30]Så etter det har jeg alltid bestilt/kjøpt minst ett nøste ekstra. Går alltids an å få brukt det til lue/sokker/hals/votter.
 
Strikker masse, og har vel rundt 50 babyplagg liggende. Men det er vel ikke nok? [emoji23][emoji23]
Denne skal jeg gi bort, men har planer om å begynne på en i hvit som jeg skal ha selv [emoji4]
824f8aee280124edf0f1e4f44451a944.jpg
Den var nydelig! Jeg har bare lyseblå barn, og regner ikke med at det blir annerledes denne gangen, så jeg holder meg til kjønnsnøytrale plagg
 
Strikker masse, og har vel rundt 50 babyplagg liggende. Men det er vel ikke nok? [emoji23][emoji23]
Denne skal jeg gi bort, men har planer om å begynne på en i hvit som jeg skal ha selv [emoji4]
824f8aee280124edf0f1e4f44451a944.jpg

Kjempefin! [emoji7] hvor er oppskrift fra?
 
har ikke begynnt på noe til enda, men planlagt mye! hihi

strikker mye til de 2 andre da, gaver og andre ting :)
 
Skal strikka masse :D Lærte meg å strikka når dattera mi var 3 år, så fikk ikkje strikka babyklær til ho :) Har begge klompelompe bøkene og venter på den 3. som kommer i juli :) Venter til eg er 12 uker før eg tør strikka, vil ikkje jinxa noe ;)
 
Skal strikka masse :D Lærte meg å strikka når dattera mi var 3 år, så fikk ikkje strikka babyklær til ho :) Har begge klompelompe bøkene og venter på den 3. som kommer i juli :) Venter til eg er 12 uker før eg tør strikka, vil ikkje jinxa noe ;)
Jeg har også kjøpt begge klompelompebøkene :-) Er lite motivert til å strikke for tiden dessverre, men håper det kommer seg :-) Har votter til meg selv på pinnene nå, har holdt på med de leenge :-p
 
Strikker masse, og har vel rundt 50 babyplagg liggende. Men det er vel ikke nok? [emoji23][emoji23]
Denne skal jeg gi bort, men har planer om å begynne på en i hvit som jeg skal ha selv [emoji4]
824f8aee280124edf0f1e4f44451a944.jpg

Denne må eg og strikke en av til mini [emoji4] har allerede en som Guttongen brukte(han er 1 år) så blir en del arvestrikk også [emoji16]
 
Her har strikkegalskapen herjet en god stund, noe som har resultert i massevis av nydelig klompelompestrikk:love017 Kaller det "gavekassen", men satser på å bruke det som er i de rette fargene til lille miniSmile
 
  • Liker
Reactions: CNT
Back
Topp