Babystol bil

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Noen som har noen anbefalinger å komme med?
Pga vi bare har isofix i en av bilene, så er jeg litt ute etter ett sete som kan festes med base, men også med setebelter. Jeg er naturligvis opptatt av sikkerheten og hvor bra setet er med tanke på det, det er hoved pri.
Vist det er mulig ønsker jeg ett sete som også kan settes på barnevognen(mestsannsynlig Stokke Trailz)? Men som sagt, det viktigste er sikkerhet. Har dere noe så kom gjerne med det [emoji173]️

Cybex har seter hvor setet kan festes med trepunkts-belte og basen kan festes både med isofix og trepunkts-belte.
Dere må prøve i bilene og se hvilket/hvilke seter dere kan få til riktig helning med

Vi har besafe izi go x1 (det i samarbeid med stokke så den klikkes rett på vognen uten adapter), basen er kun isofix, men selve stolen kan festes med bilens belte[emoji4]

Tror nok alle babysetene kan festes bare med bilens belter

Basene e vel som regel enten isofix eller beltefestet. Er flest av de med isofix.

Da vi kjøpte sete i 2014 var det nesten ikke beltefestede baser å finne. Vi hadde ikke bil med isofix. Kjøpte et sete fra britax

Ang mulighet til Stokke xplory så tror jeg at Stokke selger adaptere til de fleste store bilseteprodusentene

Tror nok alle babysetene kan festes bare med bilens belter

Basene e vel som regel enten isofix eller beltefestet. Er flest av de med isofix.

Da vi kjøpte sete i 2014 var det nesten ikke beltefestede baser å finne. Vi hadde ikke bil med isofix. Kjøpte et sete fra britax

Ang mulighet til Stokke xplory så tror jeg at Stokke selger adaptere til de fleste store bilseteprodusentene
Cybex har baser som kan festes både med isofix og med bilbelte

Ift adapter til vogn er det greit å sjekke på hjemmesiden til vogn-produsent

Tusen takk for svar damer! [emoji5] nå har det seg jo sånn at jeg har kjøpt meg ny bil, så nå har vi isofix i begge bilene [emoji16]

Back
Topp