Babystell

Hege77: Hadde ikke du en sånn "grønn" siden tips om spedbarn stell og slikt?? Har du link??

Jeg hadde en tråd med Grønn Hverdag sine babystelltips. Tester o.l. når det gjelder babyprodukter. Skal se om jeg finner den.

Det var deii jaaa..kom med den når du finnern så slenger vin på....

Skikkeli jessheim slæng her nå ..hihi

hmm..g.odt jeg kjøpte to extra store pakker fra coop da. Vil også tipse om att (kjøpte ved feiltagelse men var jo kjekt) jeg kjøpte inn sånne små gasskluter,,,viste seg det var en stor pakke med masse små som man kan vete selv og legge i poser når man skla ut..bruke som våtservietter...da vet man jaffal hva innoldet blir,,hvis man evnt tar noen dråper mild såpe i vannet man dypper de i....... og billigere og....stoor pakke på apoteket...

Fikk det tipset selv av ei venninne som er farmasøyt hun hadde kun brukt dem til å vaske med. Det andre tipset var barnesalve NAF, den er dyr men varer visst i et år og fungerte som bare det!

Er det Mesoft-kompresser (10x10) du mener FirstTime? Disse har jeg tenkt å bruke ihvertfall . Kjøpes på apoteket. 100 stk i en pakke. Det er stort sett det vi bruker på jobb når vi vasker små rumper, og de er kjempe myke og gode

Ja, det var i alle fall de jeg fikk anbefalt og har kjøpt!

ORIGINAL: Krepsen

Er det Mesoft-kompresser (10x10) du mener FirstTime? Disse har jeg tenkt å bruke ihvertfall . Kjøpes på apoteket. 100 stk i en pakke. Det er stort sett det vi bruker på jobb når vi vasker små rumper, og de er kjempe myke og gode

Ja det stemmer! dem er det! Så fint att man kan gjøre det sånn da. Burde jeg ta ett par dråper mild såpe i vannet før jeg dypper de tro eller holder det med vann? Har jo lest att det såpe-/krem hysteriet vårt er overdrevet... men er jo godt med en snert såpelukt og da[;)]

Back
Topp