Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: babysol
Heihei!!
Takk, så koselig med egen tråd! Vi hadde det kjempedeilig, fin avslutning på permisjonen[:D] Har kost oss veldig med soling, bading og rundturer på Rhodos. I går var jeg på jobb igjen, det var veeeldig uvant!
Og så kom mannen hjem i går kveld med forstuet fot evt med noen avrivninger, så nå får jeg noen dager ekstra permisjon [;)] Nesten litt flaut å bli borte fra jobb igjen så fort[&:]
Lykke til med hus og flytting! Håper det blir i orden nå[:)]
ORIGINAL: chicell
Heihei!!
Takk, så koselig med egen tråd! Vi hadde det kjempedeilig, fin avslutning på permisjonen[:D] Har kost oss veldig med soling, bading og rundturer på Rhodos. I går var jeg på jobb igjen, det var veeeldig uvant!
Og så kom mannen hjem i går kveld med forstuet fot evt med noen avrivninger, så nå får jeg noen dager ekstra permisjon [;)] Nesten litt flaut å bli borte fra jobb igjen så fort[&:]
Lykke til med hus og flytting! Håper det blir i orden nå[:)]
Så deilig med en slik avsluttning på permisjonen[:D].
Jeg skulle gjerne tatt en slik tur jeg også, he he.
Forstår godt at du syns det var rart, men for din del så blir det vel bare jobbing i en mnd før ferien starter?
Au, det hørtes vondt ut!
Da får du iallefall en myk oppstart[;)].
ORIGINAL: Tone_80
Hørtes lekkert ut. Dåkk va på Sunwing på Kalithea sant?? Koss va d???[8|][;)]
ORIGINAL: chicell
Så deilig når du fikk en slik velkomst[:D].
Lykke til med benet til mannen i dag[:D].
ORIGINAL: ehterg
Velkommen hjem igjen[:)]
Jeg har vært der for noen år siden, utrolig flott plass!!!
savner noe av maten der...husker vi spiste fritert fetaost, mmmmmm det var kanon godt!!!
Var det ok mat å få kjøpt til lillemann der? Vi skal reise om 4uker, ikke samme hotellet da, men Rhodos[;)]
God bedring til mannen[:)]
ORIGINAL: ehterg
Velkommen hjem igjen[:)]
Jeg har vært der for noen år siden, utrolig flott plass!!!
savner noe av maten der...husker vi spiste fritert fetaost, mmmmmm det var kanon godt!!!
Var det ok mat å få kjøpt til lillemann der? Vi skal reise om 4uker, ikke samme hotellet da, men Rhodos[;)]
God bedring til mannen[:)]
Masse deilig (voksen)mat på Sunwing ja! Vi spiste nesten bare der, og veldig kjekt at barn spiser gratis i buffeten! Storesøster her i huset er en kresen liten dame, og å bestille alacarte til henne ville vært bortkastet...
Ja, man får kjøpt barnemat der, Nestle også, men den er jo ikke helt som hjemme. Vi hadde med både bleier, grøt og middagsglass. Det var litt å dra på, men det frigjorde jo masse bagasjeplass til hjemreisen[:D] Vi kjøpte en boks med grøt da vi gikk tomme, NoyNoy tror jeg den het. Det var bilde av innhold og smak på boksene, ellers hadde jeg nok ikke skjønt stort [;)] Tror jeg kjøpte hvete (eller havre, er ikke så stø på kornsorter), men de hadde med frukt, ris, mais osv også. Den var veldig søt, men Erik likte den[;)]
Generelt er barnemat og bleier ganske dyrt på Rhodos, så jeg var glad vi hadde med. En pakke bleier (25 stk, Pampers BabyDry) kostet 12 Euro på Sparbutikken i Kallithea; ganger man med 8 får man en heeelt annen pris enn hjemme! Jeg betaler jo mindre for en hel kartong med de bleiene på Rema her!!