Babysokker!

Io

Elsker forumet
Hvor mange par trenger man?
Hva er de beste sokkene?

(Eller gir dere blaffen i sokker og bruker kun strømpebukser og dresser med fot?)

Jeg har ikke kjøpt noen strømpebukser hittil, men har noen sånne bukser med føtter ja :) men greit å ha noen sokker, jeg har vel 4-5 par sokker. De er jo så billige så :) gjør ikke noe om sokkene er litt store heller.

Kjøper nok ikke så mange sokker, de datt bare av sist. Går heller for strømpebukser/bukser med fot

Brukte både stømpebukse og bukser med fot til guttungen...
minuset med bukser med fot er jo man vokser ut av det fortere. Uten fot har man lenger hvis man da bruker sokker;)

Har en del sokker her etter guttungen som snuppa kommer til å bruke og:):D

Strømpebukse er best :D syns vi :) men har noen sokker og. De blir jo ikke skitne egentlig så man trenger ikke så mange :)

Sokkene til LP er veldig gode. Evnt sånne med snøring rundt ankelen. Lille lam? LP strømpebukser er forresten superbra også

Har masse sokker, men trenger vel egentlig ikke så mange par. De har jo ikke føttene på gulvet :D Kommer til å bruke strømpebukser med fot for det meste, men har alltid sokker utenpå. Blir så fort kald på beina disse små. Men det beste er strikka tøfler med snøring rundt ankelen, de spreller så fort av seg sokkene :)

Aner ikke hvor mange sokker jeg skal kjøpe ennå, men av tidligere erfaring forsvinner de små rakkerne ofte :p
Syns det var kjekt og ha tynne ullsokker og vanlige bomullsokker :)

Jeg har en del sokker, men mange er gaver. Jeg er forsiktig med klær som har føtter på seg fordi det kan hende han har store føtter og ikke engang får brukt plagget:-)

Er vel smak og behag. Likte ikkje bukse med bein til dei andre. Så bale når føtene havna inni sjølve buksa. Men var greit dersom eg tok dei strikka tøflene frå oldemor utenpå, då sat dei litt bedre.

Jeg har kjøpt en del, men i forskjellige størrelser. Men de er bare så søte. :shy:

Back
Topp