Babysko i skinn

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Da har jakten begynt på sko til minstemann. Hvilke sko hadde dere som barnets første? Har sett på kavat skinnsko, men litt usikker fordi det er knytting, er ikke det litt mer stress enn nødvendig tro?

Vi endte opp med ecco-sko med borrelås. Lisser fungerer ikke på jenten min ihvertfall, men vet om flere hvor det ikke er et problem.

Kavat har vi kjøpt, men ikke tatt i bruk ennå. Men virker veldig gode :)

Vi hadde Kavatsko med borrelås, og de funker veldig bra her, hvertfall :)
Edit: ser at du etterspør sko i skinn, disse var ikke i skinn :p

Last edited:
Snøring er best, da det gjør at skoen former seg bedre etter foten. Men slike sko bør man vente med til barnet har etablert gange. I fasen der de reiser seg opp og ned, går langs bord og kanskje tar et skritt eller to, er det best med barfot eller bare noen tynne skinntøfler - så de kjenner underlaget best mulig:)

Snøring er best, da det gjør at skoen former seg bedre etter foten. Men slike sko bør man vente med til barnet har etablert gange. I fasen der de reiser seg opp og ned, går langs bord og kanskje tar et skritt eller to, er det best med barfot eller bare noen tynne skinntøfler - så de kjenner underlaget best mulig:)

Visste ikke det om snøring. Takk :)
Vet at det andre du sier er riktig. Men vi går mye på grus, og den lille liker ikke å kjenne det underlaget :P

Da har jakten begynt på sko til minstemann. Hvilke sko hadde dere som barnets første? Har sett på kavat skinnsko, men litt usikker fordi det er knytting, er ikke det litt mer stress enn nødvendig tro?

Vi har Kavat Edsbro til lillebror her. Synes ikke det er stress med knyting altså, gjør det heller lettere for meg å få foten godt nedi, siden jeg kan åpne de så mye.

I tillegg har vi et par Superfit Freddy sandaler, de er også knall!

Vi hadde kavat som første vintersko, jeg var ikke fornøyd. De ble veldig tung på foten og holdt ikke så godt på varmen. Kjøpte nye etter par uker igjen. Anbefaler både viking windchill eller kouma. Lett på foten, holder varmen godt og da også enklere for barna og gå i.

Vi hadde kavat som første vintersko, jeg var ikke fornøyd. De ble veldig tung på foten og holdt ikke så godt på varmen. Kjøpte nye etter par uker igjen. Anbefaler både viking windchill eller kouma. Lett på foten, holder varmen godt og da også enklere for barna og gå i.

Gode tips. Men, det er bittelitt varmt for vintersko akkurat nå. ;)

Gode tips. Men, det er bittelitt varmt for vintersko akkurat nå. ;)
Haha.. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tenkte det stod kavat vintersko :hilarious:
Min fjerne gravidhjerne koblet ikke heller inn på årstid  :hilarious::hilarious:

Men uansett synes jeg lette sko er viktig, og ikke skinn på sommeren, det blir fort varmt.

Haha.. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tenkte det stod kavat vintersko :hilarious:
Min fjerne gravidhjerne koblet ikke heller inn på årstid  :hilarious::hilarious:

Men uansett synes jeg lette sko er viktig, og ikke skinn på sommeren, det blir fort varmt.

Haha, litt morsomt! Tenkte bare du ville dele erfaring, helt innafor det :D men kjøper ikke vintersko enda :hilarious:

Back
Topp