Babyshower

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Har noen av dere hatt babyshower/el, vært med på å arrangere, eller ønsker dere at noen kunne gjort det for dere?
Jeg vet jeg iallefall hadde blitt kjempeglad for et sånt arrangement, der damer i familien og gode venninner kunne pratet baby, spist noe godt, gitt noen gaver og lekt :) Hadde absolutt vært med på å arrangere når noen andre fikk barn også.

*dytter*

Så koselig da :)
Jeg driver å hinter, har nevnt det til mamma og typen, bestevenninna er neste for tur ;p

Hvaslags gaver har du/dere fått da? :)

vi hadde det for miun beste venninne.. jeg lurte henne med megut på storsenteret.. og så kom vi hjem til ferdig pyntet hus.. hun ante ingenting.. :) så hun ble overrasket.. alle hadde tatt med engave til babyne.. så koste vi oss med kaker og brus. og dro hjem etter noen timer.. tror hun ble bpde overrasket og glad!!

har aldri vært på noe .....

men syns det hele høres teit ut - men det er min mening.

ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: Ellen.

Mine venninder ordnet babyshower for oss [:)]
Lekte, pratet, spiste god mat og skravlet litt mer [:)]

Her er en link til det jeg la ut inne på sept -07:
(med bilder!)

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=4847900&mpage=1&key=babyshower?

Åh, så jo kjempeflott ut :D *sjalu*

Jepp, det var usansynlig artig [:D][:D]

Bare litt synd at ei venninne tråkket totalt i sdalaten og fortalte meg om hele greia to uker før.
Hadde to andre venninner som i skjul hadde planlagt og ordnet i flere mnd, men så kom
altså ho tredje og ødela hele overraskelsen. Men ble en knall dag og kveld allikevel altså,
så jeg skal absolutt ikke klage [:D]

Håper dine venner også gjør dette for deg, er så artig [:D]

Skal ha slik suprise shower for en venninne[:D]

Ikke for meg, men kompisene til sambo hadde for han![:D][:D] Sååå søde..

har aldri opplevd babyshower.
Ikke tenkt tanken engang jeg[:D]

ORIGINAL: Hot*Mama

Ikke for meg, men kompisene til sambo hadde for han![:D][:D] Sååå søde..

Hva gjorde mannfolka da? :)

Det høres veldig koselig ut. Kunne godt tenkt meg å arrangere det, om jeg hadde hatt en god venninne som var gravid [:D]

Back
Topp