Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke pynt og gave som var viktig (selv om det ble satt veldig pris på), men bare det at de tenkte på meg. Det ble god mat og kaker, og herlig selskap
hva med deg, håper du og er det vanlig i din gjeng?Jeg håper jeg slipper, og håper og tror at de som kunne funnet på å arrangere det vet mitt synspunkt.
Er jo selvfølgelig trivelig å samles med god mat/kake og skravling, men hele konseptet med å feire et barn som ennå ikke er født blir feil for meg. Har forsåvidt heller ikke sansen for å være midtpunkt i noe som helst arrangement.

Er det eg mener og, vet aldri hva som skjer. Har selvfølgelig aldri noen garanti for hva framtida bringer, men føles mer riktig å feire noe som er, ikke noe som sannsynligvis blir...Enig der. Men jeg ønsker ikke i tilfelle noe skal gå galt
Liker heller at de kommer på besøk etter mini er født, kanskje så jeg kan ta en dusj og de følger med babyen![]()
Jeg skal innrømme at jeg håper jeg fårjeg fikk med frøkna og det var så utrolig koselig
ikke pynt og gave som var viktig (selv om det ble satt veldig pris på), men bare det at de tenkte på meg. Det ble god mat og kaker, og herlig selskap
hva med deg, håper du og er det vanlig i din gjeng?
![]()
Har veldig lyst å blir overrasket med babyshower, men tviler på at det skjer. Har ingen spesiell venne-gjeng. De fleste vennene mine er fra forskjellige steder og kjenner ikke nødvendigvis hverandre så godt. Skal godt gjøres for en av dem å samle alle.
Venninne-gjengen hadde ordnet med lunsj, muffins, fruktsalat og litt gaver - og det var utrolig koselig å bli gjort stas på!<3 Det var overhodet ikke forventet, da det enda er ei stund til termin, men de benyttet sjansen når jeg endelig var hjemme en tur. Jeg blei mildt sagt rørt og overrasket.. tror nok ingen har sett gledestårer hos meg tidligere
Er ganske sikker på at jeg får. Har en venninne som spurte om jeg ville ha, for hvis jeg ikke hadde lyst skulle hun ikke gjøre det.
Men kjenner at jeg gruer meg bittelitt. Kjenner ikke så veldig mange her jeg bor, da jeg har flyttet dit kjæresten min er fra. Har blitt veldig god venninne med ett par stykker da, også er vi en gjeng som har startet "klubb", men føler ikke at jeg kjenner alle så veldig godt. Men det blir nok koselig.![]()