Babyshower

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Håper dere på å få babyshower og tror dere at dere får? Dere som har barn fra før, fikk dere de(n) andre gangen(e)?

Jeg skal innrømme at jeg håper jeg får :p jeg fikk med frøkna og det var så utrolig koselig :Heartred ikke pynt og gave som var viktig (selv om det ble satt veldig pris på), men bare det at de tenkte på meg. Det ble god mat og kaker, og herlig selskap :Heartred hva med deg, håper du og er det vanlig i din gjeng?:)

Jeg håper jeg slipper, og håper og tror at de som kunne funnet på å arrangere det vet mitt synspunkt.
Er jo selvfølgelig trivelig å samles med god mat/kake og skravling, men hele konseptet med å feire et barn som ennå ikke er født blir feil for meg. Har forsåvidt heller ikke sansen for å være midtpunkt i noe som helst arrangement.

Jeg håper jeg slipper, og håper og tror at de som kunne funnet på å arrangere det vet mitt synspunkt.
Er jo selvfølgelig trivelig å samles med god mat/kake og skravling, men hele konseptet med å feire et barn som ennå ikke er født blir feil for meg. Har forsåvidt heller ikke sansen for å være midtpunkt i noe som helst arrangement.

Enig der. Men jeg ønsker ikke i tilfelle noe skal gå galt:oops:
Liker heller at de kommer på besøk etter mini er født, kanskje så jeg kan ta en dusj og de følger med babyen:joyful:

Enig der. Men jeg ønsker ikke i tilfelle noe skal gå galt:oops:
Liker heller at de kommer på besøk etter mini er født, kanskje så jeg kan ta en dusj og de følger med babyen:joyful:
Er det eg mener og, vet aldri hva som skjer. Har selvfølgelig aldri noen garanti for hva framtida bringer, men føles mer riktig å feire noe som er, ikke noe som sannsynligvis blir...

Jeg skal innrømme at jeg håper jeg får :p jeg fikk med frøkna og det var så utrolig koselig :Heartred ikke pynt og gave som var viktig (selv om det ble satt veldig pris på), men bare det at de tenkte på meg. Det ble god mat og kaker, og herlig selskap :Heartred hva med deg, håper du og er det vanlig i din gjeng?:)

Jeg håper også at jeg får :) Den nærmeste venninnen min og mannen vet det, i hvert fall. Vi er ikke én stor gjeng, jeg har venner og bekjente litt her og der, men det er ganske vanlig :)

Jeg har gitt beskjed til bestevenninna mi som nok hadde stelt i stand at jeg ikke ønsker! Fikk til storesøster og det var kjempekoselig! Men denne gangen ønsker jeg ikke fordi vi har alt og det er fare for prematur fødsel så vil ikke ha noe før jeg ser at alt går fint! Har sagt at jeg evt kan få etterpå :)

Jeg har venner litt her og der, så jeg har ikke tro på at de steller i stand noe.
Ikke har jeg så veldig lyst på det heller, så det er helt greit :)
Trives best i selskap med færre enn fler.

Jeg fikk med førstemann, ble veldig overrasket den gangen[emoji4] er ganske sikker på at søstern og besteveninna mi ordner noe etterhvert, men jeg føler denne gangen at jeg MÅ ikke ha babyshower men det hadde vært gøy[emoji4]

Kan jeg ikke se for meg. Hun som er min beste venninne flytter til Mosjøen i løpet av et par uker, og ingen andre er troende til å gjøre det.

Hadde vært koselig men regner absolutt ikke med det. Er tross alt femte, men fikk første da jeg venta fjerde og det var en utrolig herlig overraskelse

Har veldig lyst å blir overrasket med babyshower, men tviler på at det skjer. Har ingen spesiell venne-gjeng. De fleste vennene mine er fra forskjellige steder og kjenner ikke nødvendigvis hverandre så godt. Skal godt gjøres for en av dem å samle alle.

Jeg er typen som elsker å stelle i stand til andre, men kan ikke fordra å bli stelt i stand for, men kan også feire min egen bursdag for da får jeg vertet opp gjestene. Fikk ikke noe da jeg ventet sønnen, men etter han har noen av venninnene mine fått babyshower. Er litt redd for at de finner på noe denne gangen. Har sagt til mannen at hvis de snakker med han så skal han si at jeg ikke ønsker noe babyshower, men han mener at jeg ikke kan bestemme det. Jeg sa til og med at jeg var truende til å bare snu i døra hvis de prøver å overraske meg... Jeg kunne heller tenkt meg å ha samlet gjengen etterpå, til et barselbesøk.

Har veldig lyst å blir overrasket med babyshower, men tviler på at det skjer. Har ingen spesiell venne-gjeng. De fleste vennene mine er fra forskjellige steder og kjenner ikke nødvendigvis hverandre så godt. Skal godt gjøres for en av dem å samle alle.

Samme her, egentlig.

Jeg har hverken behov for eller tro på at det blir baby-shower. Det er ingen tradisjon for det i min vennegjeng, og jeg merker nok også at jeg er litt skeptisk til å feire noe som ikke har skjedd enda i tilfelle noe går galt. Og så var det jo utdrikningslag og bryllup i fjor, så trenger ikke noe i år også.

Er ganske sikker på at jeg får. Har en venninne som spurte om jeg ville ha, for hvis jeg ikke hadde lyst skulle hun ikke gjøre det.
Men kjenner at jeg gruer meg bittelitt. Kjenner ikke så veldig mange her jeg bor, da jeg har flyttet dit kjæresten min er fra. Har blitt veldig god venninne med ett par stykker da, også er vi en gjeng som har startet "klubb", men føler ikke at jeg kjenner alle så veldig godt. Men det blir nok koselig. :)

Jeg er på besøk i hjembyen nå, og blei overrasket med babyshower i går!:joyful: Venninne-gjengen hadde ordnet med lunsj, muffins, fruktsalat og litt gaver - og det var utrolig koselig å bli gjort stas på!<3 Det var overhodet ikke forventet, da det enda er ei stund til termin, men de benyttet sjansen når jeg endelig var hjemme en tur. Jeg blei mildt sagt rørt og overrasket.. tror nok ingen har sett gledestårer hos meg tidligere:joyful:

Er ganske sikker på at jeg får. Har en venninne som spurte om jeg ville ha, for hvis jeg ikke hadde lyst skulle hun ikke gjøre det.
Men kjenner at jeg gruer meg bittelitt. Kjenner ikke så veldig mange her jeg bor, da jeg har flyttet dit kjæresten min er fra. Har blitt veldig god venninne med ett par stykker da, også er vi en gjeng som har startet "klubb", men føler ikke at jeg kjenner alle så veldig godt. Men det blir nok koselig. :)

Det blir sikkert kjempekoselig! Og en perfekt anledning på å bli enda bedre kjent [emoji5]

Back
Topp