Babyshower :)

Synny91

Betatt av forumet
Var så heldig å få babyshower i helga når jeg var i hjembyen min :) De klarte skikkelig å lure meg, for jeg trodde ikke det var aktuelt siden hele vennegjengen bor spredd rundt i landet :p
ImageUploadedByBV Forum1470148197.653529.jpg
Fikk en stilig bleie-ugle :D
Vi hadde tapas og mange gode bakverk :) Vi hadde leker som gjetting av når hun blir født, vekt, lengde osv. Måtte prøvesmake ulik babymat og gjette middagsrettene :p Så fikk jeg masse fine gaver! Så takknemlig for de gode vennene jeg har <3

Har dere fått babyshower? Eller har dere noen mistanke om at dere får snart? :)

Så kul ugle!!
Jeg har sagt jeg vill ha, så dere må holde til meg, så kan vel ikke si jeg blir overraska når jeg får, men vet ikke når det skjer, så det blir den store overraskelsen for meg :p Men gleder meg veldig :D

Åå, så hyggelig! Bleieugla var skikkelig kul og original :D Må innrømme at jeg håper på å bli overrasket med det selv også, men man vet jo aldri.. :P

Heldiggris! Jeg ønsker meg det jeg også:-) får bare vente å se om noen overrasker! Hehe
Det var en skikkelig fin ugle! Elsker ugler❤️

Heldig! :D
Har aldri fått babyshower før, så tviler veldig nå som det er femte barnet.. Hadde vært koselig og gøy, menmen.. :)

Så heldig du er! :)
Jeg vet at mamma og svigermor driver og planlegger noe. De tror de er flinke til å holde det hemmelig, men det er de altså ikke ;) Er vel mer vanlig at venninner planlegger, men de synes det er så stas at de skal bli bestemor for første gang begge to, så de greide ikke å la være... :) Men blir koselig det. Vet ikke når det er, så det blir jo litt overraskelse uansett :)

Så kjekt! Utrolig kul ugle!! :-D

Jeg fikk babyshower sist gang så du kan si det slik at jeg forventer nesten å få det igjen, litt diva av meg da xD
Var verfall utolig kjekt å blitt litt gjort stas på :-D

Jeg har visst at venninnene mine planlegger babyshower for meg en god stund, men til nå har tidspunktet, og egentlig hele babyshoweren, vært hemmelig. Siden jeg er innlagt på sykehuset og ikke vet om jeg får dratt hjem før jentene våre kommer, har de inkludert meg i planleggingen for å prøve å få gjennomført det enten her på sykehuset eller hjemme, om jeg får reise hjem et par timer en dag. Det eneste jeg er redd for er at lillesøsteren min ikke får vært med, siden hun flyttet til Oslo (som er ca 8 timer unna..) i går :(

Den ugglen var kjempefin :) :)
Jeg vil helst ikke ha noen babyshower... Liker ikke oppmerksomheten og overaskelser. Jeg liker å være med å ordne for folk, men har aldri ønsket meg en egen...
Har sagt til min samboer flere ganger at om de spør han om når det passer eller om hjelp å legge opp det, så MÅ han si at jeg virkelig ikke vil ha noen shower. Da sier han bare at han ikke vil si nåt sånt :( eller jeg husker ikke helt hva han sa, men snålt sagt var det.
Får bare håpe de ikke ordner med noen shower allikevel :P
Men artig til dere andre som VIL ha da :D

Åååh, så gøy :-D :-D Jeg skal holde for ei venninne, om noen uker :-) Hadde såklart vært gøy med babyshower, men jeg får bare vente å se :-)

Jeg vet jeg får babyshower, men jeg vet ikke når. Jeg både gleder og gruer meg, men det blir sikkert koselig :)

Med nr en var jeg førstemann av venninnene som fikk barn og da fikk jeg :D var veldig koselig. Fikk ikke med nr to, så regner ikke med noe nå heller. Kjenner det er helt greit det og :)

Jeg synes ikke noe om den amerikanske tradisjonen. Er livredd at noen skal få en babyshower med masse fine gaver, så miste barnet sitt for eksempel (dette har hendt to jeg vet hvem er). Da liker jeg bedre å gjøre stas på mamman og babyen etter fødsel er overstått og de har kommet hjem...

Jeg synes ikke noe om den amerikanske tradisjonen. Er livredd at noen skal få en babyshower med masse fine gaver, så miste barnet sitt for eksempel (dette har hendt to jeg vet hvem er). Da liker jeg bedre å gjøre stas på mamman og babyen etter fødsel er overstått og de har kommet hjem...
Jeg må si jeg ikke er helt enig der.. Jeg har selv mistet et barn. Fødte i uke 24+1 og han levde i 17 dager <3 Hvis jeg hadde fått babyshower den gangen (noe som ble planlagt), så hadde ikke det gjort noe. Du vet aldri når ting kan skje i livet, å kan ikke sette ting på vent fordi noe kan skje. Så jeg vil ikke la meg tenke at babyshower må vente fordi noe KAN skje. Vi må kunne glede oss over ting i livet her og nå, å vertfall over det å vente en baby <3

Jeg ønsker meg egentlig babyshower, men tviiiiler på at jeg får det. Alle vennene mine har det siste året blitt spredt over store deler av landet. Min bestevenninne bor nærmest, og det er 2 timer unna. De andre nære vennene mine bor i nord-Norge og Vestlandet. Så det ser mørkt ut..men men, sånn er det av og til :)

Jeg mistenker at det er noe som skjer på lørdag :) jeg kommer til å bli veldig overrasket for forventer det overhodet ikke. :)

Jeg ønsker meg babyshower men usikker om jeg får noe, fikk ikke med første heller

Jeg tror ikke det blir noe her, og det er igrunn helt greit. Kjenner ikke så mange her, og venninner bor langt unna.

Er nok ganske sikker på at det ikke blir. Skulle gjerne hatt. :)

Jeg vil ikke ha :p liker ikke all fokus og oppmerksomhet, synes selv det er greit å planlegge og være med å hjelpe, men får noia bare av å tenke på at jeg selv skulle fått det :)

Back
Topp