Babyshower

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Idag fikk jeg en fantastisk babyshower med familie og venner! ❤️ fikk utrolig mye fint til baby, men også litt til meg :) var fint å få litt større klær også, fikk faktisk klær fra strl 50 og helt opp til 80 :o mange morsomme leker og mange flotte gaver :) fikk tilogmed en utrolig flott bleiekake med en flaske vin oppi! Tror det er første gang jeg har hørt om noen som har fått vin i babyshower :o :) men utrolig hyggelig å få noe som jeg kan kose meg med om en stund også :)
Noen flere som har fått babyshower? :)
ImageUploadedByBV Forum1468539112.950544.jpg

Jeg fikk også babyshower, for rundt en mnd siden. Ble utrolig overrasket, fordi jeg ikke he så mange nære rundt meg her jeg bor og trodde ikke jeg kom til å få det. Bestevenninnen min som bor i Oslo arrangerte det for meg likevel og inviterte mine nærme venner som ikke bor her samt kollegaene mine fra jobb, og det ble helt utrolig koselig. Jeg satt så utrolig pris på det, og at hun gjorde det for meg <3

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1468566162.987033.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1468566162.987033.jpg
    95,2 KB · Visninger: 78
Ja jeg ble overrasket en solfylt søndag i juni :D
4ee9892e0ad6fa387e7040ea60243c01

69edfd25e981d3f63ead935ba4825f45

Så koselig :D Jeg ble overrasket to ganger av både venner og kollegaer, utrolig hyggelig og litt i overkant for frøken hormonell :p Meget imponert over samboer som klarte å holde overraskelsen hemmelig i flere måneder før det skulle skje :)

Ble overrasket 19.juni, veldig koselig :happy: Vi var vel 9-10 stykk, så ikke sånn svær fest, men veldig koselig allikevel! Herlig å få så mange fine gaver til bebisen også :Heartblue De hadde i tillegg sånne lapper som de skrev hyggelige beskjeder til bebisen og meg på, jeg leste gjennom dem noen uker senere.. Ble tårevått for a mor da ja :p:Heartred

Så hyggelig.
Noen venninner av meg skulle lage til meg, men jeg måtte avbryte det.
Tar heller en velkommen hjem "fest".

Når en skal på kino med ei venninne og blir overrasket med bbshower!!❤️ Vi var ikke mange for alle andre er spredd over hele Norge og resten av verden, men utrolig koselig og bidratt hadde resten gjort uansett avstand. Utrolig overrasket og så utrolig snilt gjort❤️ImageUploadedByBV Forum1469056354.128091.jpg

Når en skal på kino med ei venninne og blir overrasket med bbshower!!❤️ Vi var ikke mange for alle andre er spredd over hele Norge og resten av verden, men utrolig koselig og bidratt hadde resten gjort uansett avstand. Utrolig overrasket og så utrolig snilt gjort❤️Vis vedlegget 187996
Så gøy!! Flott bleiekake ❤️

Ja, den var kjempeflott:) Greit å slippe og måtte kjøpe bleier med det første:p
Helt klart ❤️ Første gangen jeg fikk bleiekake nå, og har ikke hjerte til å ta den fra hverandre :) De er så fine :)

Back
Topp