Enig! Trodde ikke jeg ønsket meg babyshower, men føler en form for misunnelse når jeg ser/leser hvor mange fine babyshowere andre har fåttSå misunnelig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Trodde ikke jeg ønsket meg babyshower, men føler en form for misunnelse når jeg ser/leser hvor mange fine babyshowere andre har fåttSå misunnelig!!
For meg var det ikke gavene eller fokuset på meg/baby som var det store, jeg var heller fornøyd med å få en kveld med god mat der familie og venner samlet seg og hvis du ikke får noen babyshower så kan du jo faktisk arrangere en slik kveld selv, i samarbeid med en venninne kanskje?Enig! Trodde ikke jeg ønsket meg babyshower, men føler en form for misunnelse når jeg ser/leser hvor mange fine babyshowere andre har fått
Det er jo selve selskapet jeg tenkte på Mesteparten til baby er klart her ogsåFor meg var det ikke gavene eller fokuset på meg/baby som var det store, jeg var heller fornøyd med å få en kveld med god mat der familie og venner samlet seg og hvis du ikke får noen babyshower så kan du jo faktisk arrangere en slik kveld selv, i samarbeid med en venninne kanskje?
Selvfølgelig er det utrolig flott og hyggelig med gaver, men mesteparten til baby er allerede klart og alt vi fikk til babyshoweren var bare en bonus jeg syntes kvelden tok for fort slutt og hadde det ikke vært for at vi får mye besøk mens vi er på hytta så hadde jeg arrangert en middagskveld hjemme med venner og familie
Så kjekt det ser ut så hyggelig når noen vil arrangere slikt! Hadde ikke forventet det selv, mine venner og familie er så spredt rundt omkring, men hadde kanskje et ørlite håp om at dette kunne være en fin anledning å samles