Babyshower

Enig! Trodde ikke jeg ønsket meg babyshower, men føler en form for misunnelse når jeg ser/leser hvor mange fine babyshowere andre har fått:smiley-ashamed005
For meg var det ikke gavene eller fokuset på meg/baby som var det store, jeg var heller fornøyd med å få en kveld med god mat der familie og venner samlet seg :) og hvis du ikke får noen babyshower så kan du jo faktisk arrangere en slik kveld selv, i samarbeid med en venninne kanskje? :)
Selvfølgelig er det utrolig flott og hyggelig med gaver, men mesteparten til baby er allerede klart og alt vi fikk til babyshoweren var bare en bonus :) jeg syntes kvelden tok for fort slutt og hadde det ikke vært for at vi får mye besøk mens vi er på hytta så hadde jeg arrangert en middagskveld hjemme med venner og familie :)

For meg var det ikke gavene eller fokuset på meg/baby som var det store, jeg var heller fornøyd med å få en kveld med god mat der familie og venner samlet seg :) og hvis du ikke får noen babyshower så kan du jo faktisk arrangere en slik kveld selv, i samarbeid med en venninne kanskje? :)
Selvfølgelig er det utrolig flott og hyggelig med gaver, men mesteparten til baby er allerede klart og alt vi fikk til babyshoweren var bare en bonus :) jeg syntes kvelden tok for fort slutt og hadde det ikke vært for at vi får mye besøk mens vi er på hytta så hadde jeg arrangert en middagskveld hjemme med venner og familie :)
Det er jo selve selskapet jeg tenkte på :) Mesteparten til baby er klart her også:)

Så koselig! <3 Jeg håper så inderlig at jeg får, men tviler egentlig litt. Har mange venninner, men i mindre små grupper som ikke kjenner hverandre, kun via meg. Har vært med å arrangere flere babyshowere i studietiden selv, men de bor langt unna og kommer hvertfall ikke til å arrangere noe. Ellers er jeg førstemann i de fleste vennegjengene, så er ikke sikkert de tenker på det engang.. Jeg har så lyst på babyshower, altså! :D

Så kjekt det ser ut :) så hyggelig når noen vil arrangere slikt! Hadde ikke forventet det selv, mine venner og familie er så spredt rundt omkring, men hadde kanskje et ørlite håp om at dette kunne være en fin anledning å samles :)

Så klarte de å overraske meg. Både de som bor nærme og langt borte, på kryss og tvers av vennegjenger. Føler meg veldig heldig, og begynte nesten å grine da jeg oppdaget at jeg var kommet til min egen Babyshower :happy: så hyggelig at de tar seg tid til å møtes til en så koselig dag sammen! Bleiekake med forskjellige gaver - så mange kjekke bruksting, god mat, kaker, frukt (veldig stilig: vannmelon skjært ut som ei barnevogn med jul på og en liten appelsinbaby med smokk oppi), de hadde pyntet med ballonger og i det hele tatt, helt imponert og veldig takknemlig for dagen sammen med de :Heartred

Back
Topp