Babyshower

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Idag fikk jeg en fantastisk babyshower med familie og venner! ❤️ fikk utrolig mye fint til baby, men også litt til meg :) var fint å få litt større klær også, fikk faktisk klær fra strl 50 og helt opp til 80 :o mange morsomme leker og mange flotte gaver :) fikk tilogmed en utrolig flott bleiekake med en flaske vin oppi! Tror det er første gang jeg har hørt om noen som har fått vin i babyshower :o :) men utrolig hyggelig å få noe som jeg kan kose meg med om en stund også :)
Noen flere som har fått babyshower? :) ImageUploadedByBV Forum1468530415.258429.jpg

Så herlig! Er det kake på bildet øverst til høyre?:o
Det er en lek :) så det var smelta sjokolade og diverse barnemat oppi bleier så kunne vi lukte og smake også skulle vi gjette hva som var oppi bleiene :)

Så heldig du er ❤️ - Neei, ikke fått babyshower, får det vel heller ikke :-( Hadde håpet, men ingenting tyder på at noen skulle lage noe slikt her i det nærmeste fremtid, dessverrre.

Idag fikk jeg en fantastisk babyshower med familie og venner! ❤️ fikk utrolig mye fint til baby, men også litt til meg :) var fint å få litt større klær også, fikk faktisk klær fra strl 50 og helt opp til 80 :eek: mange morsomme leker og mange flotte gaver :) fikk tilogmed en utrolig flott bleiekake med en flaske vin oppi! Tror det er første gang jeg har hørt om noen som har fått vin i babyshower :eek: :) men utrolig hyggelig å få noe som jeg kan kose meg med om en stund også :)
Noen flere som har fått babyshower? :) Vis vedlegget 187197

Så koselig! :D

Skulle fått, men så ble jeg innlagt på sykehus med dobbeltsyn, og det gikk i vasken. Arrangøren fortalte meg om overraskelsen som ikke ble noe av, så da holder jeg heller en fremskyndet bursdag for meg selv hvor jeg inviterer de samme som hun hadde invitert :) (mine nærmeste venner og familie). Har jo bursdag på termin tross alt :p

Så heldig du er ❤️ - Neei, ikke fått babyshower, får det vel heller ikke :-( Hadde håpet, men ingenting tyder på at noen skulle lage noe slikt her i det nærmeste fremtid, dessverrre.
Kanskje du får noen ekstra fine barselgaver isåfall ❤️ jeg forventet ingenting i disse feriedagene, men så feil kan man ta gitt! Så man kan jo ta riktig feil også :) Her hadde tilogmed svigersøster som bor i Malmø hjulpet til med å arrangere så man vet aldri hvem som stiller opp og gjør sånt :)

Så koselig! :D

Skulle fått, men så ble jeg innlagt på sykehus med dobbeltsyn, og det gikk i vasken. Arrangøren fortalte meg om overraskelsen som ikke ble noe av, så da holder jeg heller en fremskyndet bursdag for meg selv hvor jeg inviterer de samme som hun hadde invitert :) (mine nærmeste venner og familie). Har jo bursdag på termin tross alt :p
Da forstår jeg godt at det blir en fremskyndet bursdag ja!! :o Jeg har bursdag 3 august og har termin 29 august og jeg orker ikke å arrangere noen bursdag, jeg føler meg rett og slett for gravid, allerede nå også :)
Synd det ikke ble noe av når det egentlig var planlagt da :/ men gikk det bra på sykehuset da? :/ fant de ut av hvorfor du så dobbelt?

Ja det fikk jeg <3 var så koselig! Og hadde mange gøye og morsomme leker :D ImageUploadedByBV Forum1468539433.682422.jpg

Her hadde vi en quiz hvor vi skulle gjette omkretsen på magen. Jeg selv gjettet 115 og var da 114 haha. Bra du koste deg!:)

Da forstår jeg godt at det blir en fremskyndet bursdag ja!! :eek: Jeg har bursdag 3 august og har termin 29 august og jeg orker ikke å arrangere noen bursdag, jeg føler meg rett og slett for gravid, allerede nå også :)
Synd det ikke ble noe av når det egentlig var planlagt da :/ men gikk det bra på sykehuset da? :/ fant de ut av hvorfor du så dobbelt?

Ja jeg føler egentlig samme som deg! Men har spredt familie og de vil gjerne se meg og kula, og hverandre. Så det blir vel en slags bursdag/babyshower kombinert :) De var jo allerede gira på å dra i denne babyshoweren :p

Har bursdag 31/8, og har termin 31/8 eller 1/9 eller 4/9.... Så, deromkring :D Men feirer den 21/8. Noe etter det tør jeg rett og slett ikke, hehe.

De fant ikke ut noen ting i løpet av de fire døgnene jeg var på sykehuset. Fant bare ut selv at jeg ikke trivdes semi-isolert (klarte ikke gå alene, alt var grøtete) og at alle egentlig bare glemte meg... Kjip situasjon. Men sykepleierne på Ullevål var supersøte!

Kanskje du får noen ekstra fine barselgaver isåfall ❤️ jeg forventet ingenting i disse feriedagene, men så feil kan man ta gitt! Så man kan jo ta riktig feil også :) Her hadde tilogmed svigersøster som bor i Malmø hjulpet til med å arrangere så man vet aldri hvem som stiller opp og gjør sånt :)

Er lov å håpe ❤️ Venner og slekt på i midt- og nord-norge, så det spørs litt, hehe :p Kjempe fine bilder iallfall, så koselig med slikt!

Ja det fikk jeg <3 var så koselig! Og hadde mange gøye og morsomme leker :D Vis vedlegget 187215

Her hadde vi en quiz hvor vi skulle gjette omkretsen på magen. Jeg selv gjettet 115 og var da 114 haha. Bra du koste deg!:)
Vi hadde en lignende lek, men vi brukte hyssing istedenfor bare :) så klipte alle hver sin snor med hyssing også målte vi rundt magen etterpå :)

Så utrolig koselig :D
Fine bilder du la ved også.
Jeg hadde trodd og håpet jeg skulle få, men ser dårlig ut :)

Så utrolig koselig :D
Fine bilder du la ved også.
Jeg hadde trodd og håpet jeg skulle få, men ser dårlig ut :)
Takk :)
Når har du termin da? :) følte jeg fikk babyshower relativt sent egentlig, med bare 46 dager til termin så følte jeg meg egentlig "litt for gravid" for en hel kveld med leker og fullt hus! Ble mye for meg når alle hadde dratt, men fikk heldigvis mye hjelp med opprydning :)
Er jo egentlig vanlig å få det litt tidligere, og kan jo hende de drøyer det ut til siste liten pga mange som har ferie :)

Så kjekt det ser ut :) så hyggelig når noen vil arrangere slikt! Hadde ikke forventet det selv, mine venner og familie er så spredt rundt omkring, men hadde kanskje et ørlite håp om at dette kunne være en fin anledning å samles :)

Takk :)
Når har du termin da? :) følte jeg fikk babyshower relativt sent egentlig, med bare 46 dager til termin så følte jeg meg egentlig "litt for gravid" for en hel kveld med leker og fullt hus! Ble mye for meg når alle hadde dratt, men fikk heldigvis mye hjelp med opprydning :)
Er jo egentlig vanlig å få det litt tidligere, og kan jo hende de drøyer det ut til siste liten pga mange som har ferie :)

Jeg har termin 28.september :) så ja, når du sier det det jo hende at det vil skje mer mot slutten.

Godt du fikk god hjelp til opprydning. På slutten av svangerskapet kan så mangt føles ut som å ha løpt et maraton :p Glad for å høre du hadde en fin kveld :)

Så koselig. Her blir det nok ikke noe slik. Er ikke tradisjon på det i min vennegjeng dessverre. Det skal sies at de fleste i vennegjengen var ferdig med barn før vi begynte og da de fikk bar var det ikke noe tradisjon på dette enda.

Jeg var også superheldig og ble overrasket med babyshower av familie og venner for noen uker siden. Ble skikkelig lurt og tatt på senga da jeg kom hjem fra en liten handle/middagsdate med ei venninne og stua var full av folk, gaver, mat, kaker og babypynt. Tror jeg skvatt på meg både bekkenløsning og hjerteinfarkt, men det var det vel verdt. Vi hadde også denne sjokolade i bleie-gjetteleken samt den med mål rundt magen. Flere av "gjestene" hadde reist langt for å gjøre kvelden mulig, så satte veldig stor pris på at de tok seg tida til å komme.

Back
Topp