Babyshower

lilleJ

Betatt av forumet
Noen som har vært så heldige å fått babyshower enda? :)
Venninnene mine overrasket meg noe voldsomt på fredagen, med DEN babyshoweren! Herregud så overrasket jeg ble! :P Jeg skulle bare på vanlig tacokveld med noen av jentene, og når de åpnet døren stod hele gjengen der! <3 Tror vi var rundt 15 stk! Alle hadde laget litt mat hver, bakt litt, og tatt med seg sååå mye fine gaver til lillegutt!
Masse morsomme leker hadde vi, og generelt bare helt sykt god stemning :)

Jeg ble altså SÅ overrasket! Tror jeg brukte over et døgn på å "lande" :P

Åh, jeg er heldig som har så fine folk i livet mitt! <3

Jeg ble spurt om jeg ville ha men jeg takket nei..:) det har skjedd så mye i livet mitt de siste årene og jeg har gått fra å ha en solid vennegjeng til å egentlig bare ha 3 venner igjen. Da følte jeg det ble litt stusselig med babyshower og en litt sår påminnelse. Selv om jeg selvfølgelig er supertakknemlig for at noen i det hele tatt tenkte på det og vil gjøre noe sånt for meg. Så vi ble enig om å heller ta en liten kosekveld når han er født så de får hilse på og "stelle" litt med mor :)

Så utrolig koselig<3 jeg skal ikke ha denne gangen, men bestevennen min og søsteren min ordnet 2 uker før termin med førstemann:) det var superkoselig og overraskende og jeg har levd lenge på det i ettertid<3

Nei ikke hatt noe enda og tror ikke jeg får heller. Fikk med førstemann og det var utrolig koselig. Gjør meg ingenting om jeg ikke får denne gangen

Så koselig :) Jeg har ikke fått med di andre, men det var ikke så vanlig for 10 år siden. Men blir nok ingenting nå heller :)

Ikke fått med de 2 andre og får nok ikke denne gang heller. Har svært få venner egentlig..

Så koselig og kjekt for deg.

Fikk ingen sist og blir nok ingen nå da jeg ikke har særlig med venner...

Ja, jeg ble også overrasket på fredag! Ble så glad!!

Noen mangler mtp at det var langhelg og vekk reist, men det var så utrolig koselig.

Kjempe god mat og kake, ble så rørt av de fantastiske venninnene mine.
Mannen visst om det, og var minst like spent som venninnene mine på reaksjonen, haha.

Jeg hadde ikke sist, siden jeg da flyttet...som venninnene mine skrev "vi fikk der til på andre forsøket" :)

Har svært få venninner her jeg bor nå (de jeg har fra oppveksten bor litt "over alt" i Norges land), så d tviler jeg STERKT på kommer til å skje:p

Så koselig <3 hadde ikke slik med første for 5år siden, og tror ikke jeg får det denne gang heller. Mine venninner flyktet når vi fikk barn, så har desverre ikke så mange igjen!

Så koselig med babyshower :) Synes det er så hyggelig å høre om/se bilder fra babyshowerene deres, samtidig som jeg blir litt trist for at jeg ikke kommer til å få noen selv.

Husk at man kan invitere til en selv. Lag koselige invitasjonen og send ut.

Så koselig! Ser det er blitt veldig vanlig de siste årene!

Her blir det nok ingen babyshower og det har jeg heller ingen behov for.

Syns det er en litt rar greie!
Litt som Halloween - satt i gang av amerikanske handelstanden for å få solgt mer greier:-)

Mine venner er spredt i ut og innland etter mange år med flytting og studier i ulike byer og land:-)
Hadde vært et organisatorisk mareritt å få til noe for mine venninner som bor rundt meg nå:-)

Med de to andre har jeg prøvd å samle alle mine bestevenninner/bestekompiser til en liten babyfest når overskuddet er tilbake!
Gørr koselig og jeg kan sette agendaen selv:-)

Denne gangen håper jeg å feire lillebrors hjemkomst og forhåpentligvis gode helse med en aldri så liten "champis" midt på dagen samling. Ikke noe fyll, men litt god mat, drikke og litt babykos!

Så koselig! Ser det er blitt veldig vanlig de siste årene!

Her blir det nok ingen babyshower og det har jeg heller ingen behov for.

Syns det er en litt rar greie!
Litt som Halloween - satt i gang av amerikanske handelstanden for å få solgt mer greier:-)

Mine venner er spredt i ut og innland etter mange år med flytting og studier i ulike byer og land:-)
Hadde vært et organisatorisk mareritt å få til noe for mine venninner som bor rundt meg nå:-)

Med de to andre har jeg prøvd å samle alle mine bestevenninner/bestekompiser til en liten babyfest når overskuddet er tilbake!
Gørr koselig og jeg kan sette agendaen selv:-)

Denne gangen håper jeg å feire lillebrors hjemkomst og forhåpentligvis gode helse med en aldri så liten "champis" midt på dagen samling. Ikke noe fyll, men litt god mat, drikke og litt babykos!
Tenker litt det same, litt rar greie som legg press på ein del folk med organisering og ekstra presangar .. Bedre å markere etterpå når fødselen er overstått og ein faktisk kan helse på hovudpersonen sjølv ☺

Jeg vet at noen planlegger for meg, men veit ikke når det blir :/ håper bare de ikke venter så alt for lenge. For jeg hadde egentlig håpet å gjemme meg HVERTFALL den siste mnd før fødsel! For nå begynner jeg å ta en form jeg ikke vil at andre skal se meg i :P haha

Tenker litt det same, litt rar greie som legg press på ein del folk med organisering og ekstra presangar .. Bedre å markere etterpå når fødselen er overstått og ein faktisk kan helse på hovudpersonen sjølv ☺
Enig med dere. Jeg er litt antimaterialistisk, kjøper mest brukt og sånn.

Men det høres jo veldig koselig ut! Unner alle som liker opplegget selv å bli så overrasket og glade som dere forteller om :)

Kommer ikke til å bli noe sånt her, det er jeg helt sikker på. Mine få venner vet nok at det ikke er min greie. De kjenner hverandre ikke heller, jeg har liksom mest sånne en-til-en-vennskap. Og ingen av dem de har fatt noe sånt selv heller.

Back
Topp