Babyshower :-)

Astrid 92

Glad i forumet
Flere som har fått babyshower her?
Blei overasket av en fantastisk gjeng før påske :-) blei over lykkelig over at dei fekk stelt det istand :-D
Fekk dere mykje fint? Eg fekk denne nydelige bleiekaka her pluss mykje anna kjekt❤
a302fe83dfad4e651b80d2ffc2dc7bd0

Ja, men vil ikke utdype særlig mer i frykt for å bli gjenkjent av kjente :P Kunne postet om det inne på skjult forum :P

Wow, for en fantastisk flott bleiekake!! Venninnene mine holdt babyshower for meg også før påske:) Kjempekoselig!! :)

Jeg fikk babyshower av mine fantastiske venninner og ble kjempe glad :)!

Venninna mi steller i stand en nå :) men jeg var veldig bestemt og sa at hvis det var noe som skulle planlegges så må jeg vite om det :p 50% for å stille min egen nysgjerrighet og 50% fordi jeg ikke vil se ut som en vridd klut hvis det blir på en "sliten" dag :p

Ja ble overrasket av familien min og noen venner

Nei det er ikke vanlig i min vennegjeng! Hadde vært koselig da men jeg er ikke så veldig glad i overraskelser ;)

Jeg ble overrasket med babyshower igår! Utrolig gøy! Fikk så mye fint, og masse god mat og desserter. :D

Jeg ble overasket av mine venninner og noen familien med babyshower for noen uker siden ! Var utrolig artig! Fikk masse fint til gutten vår :-)

Back
Topp