Babyshower

Vi har ingen tradisjon med det, så regner ikke med at det blir noe. Helt greit:)

Huff, det har blitt veeeeldig vanlig i venninnegjengen. Kjenner jeg gruer meg over det, syns babyshower er så typisk amerikansk, jeg vil heller bare samles hele gjengen å skravle og ete kake eller tapas eller noe.. Hater å få gaver blant annet, og mest av alt hater jeg overasskelser. :P (fordi jeg er veldig dårlig på å uttrykke glede og takknemlighet så jeg prøver å unngå sånne ting)
Liker veldig godt å gi, men å få ... det er jeg dårlig på:p

Så jeg håper rett og slett de ikke får tid til det.. Også kan det bare skli forsiktig forbi :D
Jeg har sagt jeg ikke vil ha. Sa at vi kan heller samles når ungen er ute:)

Kan aldri forestille meg at det blir noko slikt her. Har to svært nære, barnlause veninner (der den eine bur i England), kan ikkje tenke meg at dei (spesielt ho som bur her) anar kva det er ein gong. Klubbgjengen min er ferdige med ungar så vidt eg veit og sidan dei fleste der er noko eldre enn meg og har dei neppe fått med seg trenden med babyshower. Det er nok meir vanleg blandt "ungdommen", sjølv er eg passert 30 med god margin, og veninnene mine er 35-45.

Personleg vil eg foretrekke selskap og gåver til babyen etter den er fødd, og eg er temmelig sikker på at ingen lagar planar om noko anna.

Dro faktisk i gang første babyshower jeg har vært på for ei venninne her litt tidl i år. Ikke helt sånn overdådig som du ser p0å film, men hun ble glad og alle sammen koste seg og skravla mye ;) Forventer ikke de skal tromme sammen for meg, men hadde jo vært morsomt :D

Har laget en babyshower for ei venninne. :) Veldig koselig :) Er to stk som har snakket om å lage til meg. Har egentlig ikke så veldig lyst på det, da jeg hater å være midtpunktet, og liker ikke all oppmerksomheten :/ Men det er det tydeligvis ikke jeg som bestemmer. Så jeg håper bare at det ikke kommer no :p hehe

Back
Topp