Babyshower

*Desember-baby*

Flørter med forumet
Idag ble jeg skikkelig overraska og rundlurt av mine gode venninner og mamma. De hadde alliert seg med min kjære og arrangert babyshower for meg. Egentlig er jeg ikke så veldig fan av slike adopterte amerikanske tradisjoner, men jøye meg så koselig det var! ☺ Vet ikke om det var meg eller dem som var mest imponert over at de har klart å planlegge det i 3 (!) mnd uten at jeg har fått snusen i det :D Jeg som bare trodde vi skulle hente hjem stellebordet jeg da vi kjørt ned til venninna mi... :P Morsomt!

Det hørtes koselig ut :)

Det hørtes veldig koselig ut! Det blir nok neppe noen babyshower på meg, jeg har alltid vært litt imot alle disse amerikanske tradisjonene, og det vet mine nærmeste. Men må innrømme at det hadde vært litt stas om jeg plutselig hadde blitt overrasket med en liten shower :)

Det var iallefall skikkelig stas å få alle mine nærmeste venninner samlet å bare kose oss med kaffe og venninneprat ☺ Synd at man altfor sjelden treffes slik alle sammen utenom spesielle begivenheter. I en hektisk hverdag skulle man virkelig ta seg tid oftere til egentid med venninner!

Back
Topp