Babyshower

Ingen ide, men tror jeg får det pga alle venninnene mine er så opptatt av det!
Kjipe er at det er alltid meg som baker kaker til babyshower pga jeg er hobbybaker, så mistanken min er at det ikke blir så stor overraskelse om jeg får det :P

Ingen ide, men tror jeg får det pga alle venninnene mine er så opptatt av det!
Kjipe er at det er alltid meg som baker kaker til babyshower pga jeg er hobbybaker, så mistanken min er at det ikke blir så stor overraskelse om jeg får det :P

Hehe :p Du må vel ikke bake kaken selv?:p
Jeg tviler på at de klarer å overraske meg. Kommer til å tro det er det hver eneste gang de spør om vi skal noe.

Har ingen venner som har fått barn enda:) Men bor i bor i lofoten, og mine venner i stavanger! Har bodd borte 1 1/2 år nå, og merker at man mister mer og mer kontakt med flere .. Så får nå se :)

Ja, det blir spennende det da :) Kanskje du blir overrasket. Uansett kommer jo de man er glad i på visitt.

Ja, det blir spennende det da :) Kanskje du blir overrasket. Uansett kommer jo de man er glad i på visitt.

Ja, håper og tror at noen kanskje kommer opp på besøk til meg:) Det hadde vært kjekt! Bare jeg får et friskt barn så er jeg mer enn fornøyd xsmile2

Ja, håper og tror at noen kanskje kommer opp på besøk til meg:) Det hadde vært kjekt! Bare jeg får et friskt barn så er jeg mer enn fornøyd xsmile2

Selvfølgelig er det det viktigste. Men er jo veldig gøy å få vise frem babyen sin :)

Har flere venninner fra ulike steder, så ikke én stor gjeng, det gjør det litt vanskeligere å samle noen. Men det kunne vært det ble noe lite med de som bor her :)

Egentlig er det ikke så farlig for meg! Kan like gjerne invitere noen venninner på besøk i tiden før termin og skravle og kose oss.

Jeg fikk det med Sander, og var veldig takknemlig! Det var en kveld med god skravling, god mat, og en gyllen mulighet før babyen kommer til virkelig å kunne sette seg ned og ha en ordentlig venninnekveld :)
Jeg håper på en måte jeg får det denne gangen også, men får jeg det ikke så får jeg det ikke :) Men da kan det tenkes at jeg inviterer til en venninnekveld allikevel.. Gavene betyr ikke SÅ mye tenker jeg.. :)

Jeg fikk det med Sander, og var veldig takknemlig! Det var en kveld med god skravling, god mat, og en gyllen mulighet før babyen kommer til virkelig å kunne sette seg ned og ha en ordentlig venninnekveld :)
Jeg håper på en måte jeg får det denne gangen også, men får jeg det ikke så får jeg det ikke :) Men da kan det tenkes at jeg inviterer til en venninnekveld allikevel.. Gavene betyr ikke SÅ mye tenker jeg.. :)

Så koselig at det ble så vellykket. Gavene er jo bare en bonus, det viktigste er jo skravlingen. God mat og kaker er helle ikke å forakte.

Så koselig at det ble så vellykket. Gavene er jo bare en bonus, det viktigste er jo skravlingen. God mat og kaker er helle ikke å forakte.
Ja, det er jo det sosiale som er det viktigste den kvelden tenker jeg :) Gavene er en bonus, lekene letner på stemninga og skaper humoristisk setting :D

Jeg håper jeg får, fikk ikke med førstemann, men det er så lenge siden at det ikke var vanlig med babyshower da. Men jeg tørr jo ikke å tro at jeg får :P
Det er jo hyggelig å samle alle venninne og ikke minst bli gjort litt stas på :)

Jeg håper jeg får, fikk ikke med førstemann, men det er så lenge siden at det ikke var vanlig med babyshower da. Men jeg tørr jo ikke å tro at jeg får :P
Det er jo hyggelig å samle alle venninne og ikke minst bli gjort litt stas på :)

Håper også at du får :) Hvis de andre venninnene dine har fått, så får vel gjerne du også.

Rekne med eg får siden me arrangerte for søster mi nå i sommar. Men eg blir absolutt ikkje skuffa om det ikkje blir, for eg e meir fan av "sengmat"! Vil heller visa fram babyen enn magen liksom ;-)

Tviler på at jeg får det egentlig, har liksom egentlig bare 4-5 gode venninner, og 2 av dem bor laaangt unna :( så tror ikke det blir arrangert noe stort, men hadde jo vært koslig :)

fikk ikke sist jeg var gravid heller :)

men ingen stor krise da, har gigantisk familie så blir så oversvømt med babygaver og besøk etter fødsel :)

Rekne med eg får siden me arrangerte for søster mi nå i sommar. Men eg blir absolutt ikkje skuffa om det ikkje blir, for eg e meir fan av "sengmat"! Vil heller visa fram babyen enn magen liksom ;-)

Ja, det er morsommere med visitt. Men du får nok muligens da ja :)

Back
Topp