Babyshower :)

Strikkemaskinen

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Jeg ble overrasket med babyshower i kveld! Det var kjempehyggelig og totalt uventet. Jeg sto på kjøkkenet og ordnet med kveldsmat til jentene da venninnene mine plutselig sto i stua. De hadde ordnet med gaver, blomster, frukt, bakt kaker og lagd bleiekake. Mannen min visste selvfølgelig om alt sammen og tok over kveldsstellet med barna mens jeg kunne nyte et veldig hyggelig selskap! Dette var totalt uventet, men kjempehyggelig!!

Jeg ble overrasket med babyshower i kveld! Det var kjempehyggelig og totalt uventet. Jeg sto på kjøkkenet og ordnet med kveldsmat til jentene da venninnene mine plutselig sto i stua. De hadde ordnet med gaver, blomster, frukt, bakt kaker og lagd bleiekake. Mannen min visste selvfølgelig om alt sammen og tok over kveldsstellet med barna mens jeg kunne nyte et veldig hyggelig selskap! Dette var totalt uventet, men kjempehyggelig!!

Åh så koselig! Håper du fikk masse fint :D Litt kjedelig at ingen blir å gjøre noe sånt for meg :p

Så koselig!!! Her hadde jentene ordnet babyshower for meg på søndag:D visste sånn halvveis om det siden det var noen som hadde forsnakket seg.. Men visste ikke når og hvem som kom :)

Last edited:
Jeg ble også overrasket på søndag! Samboer, jeg og sønnen min var bedt på "middag" hos mamma, men samboer skulle bare kjapt kjøre innom et annet sted før vi skulle dit. Jaja, sier jeg. Så stopper han, og ut av vinduet ser jeg 11 av mine venninner vifte med rosa ballonger. Skjønte ikke noe, og jeg var målløs i lang tid :D Det viste seg at min bestevenninne hadde planlagt hele greia, og fått med mamma og samboer på spøken! Så ble ikke noen middag på meg, men kaker, gaver og morsomme leiker :D

Så artig :) Jeg har aldri vært på babyshower, har aldri vært vanlig i min venninnegjeng. Men ser det er flere og flere som gjør det nå, så hadde blitt veldig overrasket og glad om noen hadde ordnet noe sånt for meg:shy:

Så artig :) Jeg har aldri vært på babyshower, har aldri vært vanlig i min venninnegjeng. Men ser det er flere og flere som gjør det nå, så hadde blitt veldig overrasket og glad om noen hadde ordnet noe sånt for meg:shy:
Det skjønner jeg ;) Lov å håpe :) Har hvert på 4 stk, der jeg arrangerte den ene. Utrolig koselig. :)

Jeg har heller ikke vært vant til babyshower. Har kun et par venninner som har vært på det tidligere i løpet av det siste året. Men det var jo så koselig! Ei av venninnene som var hos meg er også gravid. Hun har termin i 1-2 mnd etter meg. Kjenner på meg at venninnegjengen (inkludert meg) må gi henne en babyshower også!

Back
Topp