Kom akkurat hjem etter å ha blitt overrasket av at jentene hadde stelt i stand en kjempefin babyshower for meg og prinsen
Så utrolig overraskende og hyggelig! Er helt satt ut og rørt jeg nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom akkurat hjem etter å ha blitt overrasket av at jentene hadde stelt i stand en kjempefin babyshower for meg og prinsenSå utrolig overraskende og hyggelig! Er helt satt ut og rørt jeg nå
![]()
Så koselig! Hva gjorde dere? Ble også overrasket for et par uker siden![]()
Så stas!
Jeg ble også overrasket forrige uke! De hadde laga mat, snacks og ei nyydelig kake med form av en gravidmage med kjole uttapå. Så fikk jeg masse gaver, stor bleiekake. Så hadde vi noen artige leker og mye koselig pratfikk ikke sove om natta for jeg var så satt ut! De sto plutselig oppe i gangen etter jeg hadde lagt ungen!
![]()
Haha skjønner jeg godt! Men på min er det både babytøy og smokker o.l på, så det vil jeg jo ta i brukSå koselig-og de bleiekakene er så fine! Fikk en sist og fikk en ny nå. Har ikke hatt hjerte til å ta i bruk den vi fikk sist, men får vel nesten gjøre det denne gang
Den står ihvertfall foreløpig til utstilling i stua, Hehe
![]()
Haha skjønner jeg godt! Men på min er det både babytøy og smokker o.l på, så det vil jeg jo ta i brukså min blir ødelagt etterhvert, men har passa på å dokumentere den da
![]()
Her er kaka jeg fikk!!! Sykt fin! Og sykt god![]()