Babyshower :)

Så koselig :) Kjekt med gode venninner som gjør litt stas på en!

Så utrolig koselig! :-)

Kom akkurat hjem etter å ha blitt overrasket av at jentene hadde stelt i stand en kjempefin babyshower for meg og prinsen ☺️ Så utrolig overraskende og hyggelig! Er helt satt ut og rørt jeg nå ☺️

Så koselig! Hva gjorde dere? Ble også overrasket for et par uker siden :)

Så koselig! Hva gjorde dere? Ble også overrasket for et par uker siden :)

Så koselig med venninner som tenker på en ☺️ Jeg har vært i så dårlig form i dette svangerskapet, så jeg har stort sett ikke sett noen av de siden i sommer, bortsett fra de to som arrangerte det + ei til. Kvelden gikk derfor i hovedsak med til litt sårt etterlengtet venninneprat ☺️ Jeg trodde jeg bare skulle møte de to som hadde arrangert det, men da jeg kom inn døra var det plutselig "fullt" hus. De hadde stelt i stand så fint og pyntet med masse blå babyting. Bakt cupcakes med søte små bamser på og lagd kanelsnurrer som jeg elsker :) Ellers fikk jeg jo masse fint da, som jeg synes er både koselig, men også litt ubehagelig.. Er ikke så komfortabel med at de skal kjøpe ting til meg.. Det samme gjelder ved bursdager.. Elsker å gi bort, men ikke like flink til å få..

Ble en del babysbakk også, men ettersom flere av venninnene mine fremdeles er single og uten barn, prøver vi å ikke snakke for mye om
det også.. Vi blir liksom på to forskjellige planeter når der komme til akkurat det, så da er det greit å balansere det litt..
Jeg reiste ihvertfall hjem rett før 24-lenge etter leggetid for denne slitne kroppen ;)

Hva gjorde dere?

Så stas! :)
Jeg ble også overrasket forrige uke! De hadde laga mat, snacks og ei nyydelig kake med form av en gravidmage med kjole uttapå. Så fikk jeg masse gaver, stor bleiekake. Så hadde vi noen artige leker og mye koselig prat :) fikk ikke sove om natta for jeg var så satt ut! De sto plutselig oppe i gangen etter jeg hadde lagt ungen! :)

Så kjekt da :)

Så stas! :)
Jeg ble også overrasket forrige uke! De hadde laga mat, snacks og ei nyydelig kake med form av en gravidmage med kjole uttapå. Så fikk jeg masse gaver, stor bleiekake. Så hadde vi noen artige leker og mye koselig prat :) fikk ikke sove om natta for jeg var så satt ut! De sto plutselig oppe i gangen etter jeg hadde lagt ungen! :)

Så koselig ☺️ -og de bleiekakene er så fine! Fikk en sist og fikk en ny nå. Har ikke hatt hjerte til å ta i bruk den vi fikk sist, men får vel nesten gjøre det denne gang ;) Den står ihvertfall foreløpig til utstilling i stua, Hehe :)

Så koselig ☺️ -og de bleiekakene er så fine! Fikk en sist og fikk en ny nå. Har ikke hatt hjerte til å ta i bruk den vi fikk sist, men får vel nesten gjøre det denne gang ;) Den står ihvertfall foreløpig til utstilling i stua, Hehe :)
Haha skjønner jeg godt! Men på min er det både babytøy og smokker o.l på, så det vil jeg jo ta i bruk ;) så min blir ødelagt etterhvert, men har passa på å dokumentere den da ;)

Haha skjønner jeg godt! Men på min er det både babytøy og smokker o.l på, så det vil jeg jo ta i bruk ;) så min blir ødelagt etterhvert, men har passa på å dokumentere den da ;)

Hehe-ja, det må nesten av ☺️ Har begynt å vaske klær nå, så imorgen må jeg vel krype til korset og ta av alt de har festet på den.. Men cellufanen, sløyfebåndet og pynten får forbli på en stund til ;)

Er hun som ordna med babyshoweren som har baka den! Håper hun vil lage kake til barnedåpen også! Hun er så flink! Men hun er veldig opptatt så er redd hun ikke kan lage til dåpen da...

Back
Topp